اسامی بازیگران سریال هشدار برای کبری ۱۱ + بیوگرافی بازیگران

سریال پربیننده هشدار برای کبری ۱۱ در حال حاضر از شبکه تماشا پخش می شود، در اینجا با بازیگران سریال هشدار برای کبری ۱۱ آشنا خواهیم شد.

اسامی بازیگران سریال هشدار برای کبری ۱۱ + بیوگرافی بازیگران
صفحه اقتصاد -

سریال محبوب "هشدار برای کبری ۱۱" (Alarm für Cobra 11) یکی از طولانی‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی آلمان است که در ژانر اکشن و پلیسی تولید شده است. این سریال در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. بازیگران اصلی این سریال نقش بسیار مهمی در موفقیت آن ایفا کرده‌اند. در ادامه به بیوگرافی تعدادی از بازیگران اصلی این سریال می‌پردازیم.

۱. اردوغان آتالای (Erdoğan Atalay)

اردوغان آتالای، بازیگر آلمانی-ترکیه‌ای، یکی از چهره‌های شناخته شده سریال "هشدار برای کبری ۱۱" است. او در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۱۹۶۶ در هانوفر، آلمان متولد شد. آتالای از سال ۱۹۹۶ نقش "سمیر گِرکان"، یکی از دو کارآگاه اصلی سریال، را ایفا می‌کند. نقش او به‌عنوان یک پلیس فداکار و قهرمان باعث شده است که به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تلویزیونی آلمان تبدیل شود.

اردوغان+آتالای.jfif (2)

۲. مارک کِلِبِرگ (Mark Keller)

مارک کِلِبِرگ، بازیگر و خواننده آلمانی، یکی از نخستین بازیگرانی بود که در سریال "هشدار برای کبری ۱۱" ایفای نقش کرد. او در سال ۱۹۹۷ به تیم بازیگران سریال پیوست و نقش "آندره فاکس" را بازی کرد. شخصیت او به عنوان یک کارآگاه باهوش و جسور شناخته می‌شد. مارک کلبرگ در ۱۱ مه ۱۹۶۵ در شهر فریدریشسهافن، آلمان متولد شده است.

سریال هشدار برای کبری ۱۱

۳. رنه استینکه (René Steinke)

رنه استینکه، بازیگر آلمانی، یکی دیگر از بازیگران برجسته "هشدار برای کبری ۱۱" است که نقش "تام کرانیش" را ایفا کرده است. او متولد ۱۶ نوامبر ۱۹۶۳ در برلین، آلمان است. استینکه از سال ۱۹۹۹ به تیم بازیگران سریال پیوست و تا سال ۲۰۰۳ نقش خود را ادامه داد. سپس در سال ۲۰۰۴ بازگشت و تا سال ۲۰۰۶ دوباره در این سریال حضور داشت. شخصیت او به عنوان یک کارآگاه کارآزموده و مصمم مورد توجه قرار گرفته است.

سریال هشدار برای کبری ۱۱

۴. تام بکتل (Tom Beck)

تام بکتل، بازیگر و خواننده آلمانی، نقش "بن یگر" را در سریال ایفا کرده است. او در تاریخ ۲۶ فوریه ۱۹۷۸ در نورنبرگ، آلمان متولد شد. بکتل از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ به عنوان یکی از کارآگاهان اصلی سریال به ایفای نقش پرداخت. نقش او به عنوان یک پلیس جوان، باهوش و شجاع که به تیم "کبری ۱۱" ملحق می‌شود، محبوبیت زیادی کسب کرد.

سریال هشدار برای کبری ۱۱

۵. دانیل روس (Daniel Roesner)

دانیل روس، بازیگر آلمانی، نقش "پاول رنر" را در سریال "هشدار برای کبری ۱۱" ایفا کرده است. او در تاریخ ۲۰ ژانویه ۱۹۸۴ در آلمان متولد شده است. روس از سال ۲۰۱۶ به تیم بازیگران سریال پیوست و تا سال ۲۰۱۹ نقش خود را ادامه داد. شخصیت او به عنوان یک پلیس جوان و پر انرژی که در موقعیت‌های خطرناک قرار می‌گیرد، بسیار مورد توجه قرار گرفت.

سریال هشدار برای کبری ۱۱

۶. کریستوفر پاتر (Christoph M. Ohrt

کریستوفر پاتر، یکی از بازیگران محبوب آلمانی است که به عنوان کارآگاه "کریستین برگمن" در سریال "هشدار برای کبری ۱۱" ایفای نقش کرده است. او متولد ۳۰ مارس ۱۹۶۰ در هامبورگ، آلمان است. پاتر در طول دهه ۱۹۹۰ به تیم بازیگران این سریال پیوست و به عنوان یکی از شخصیت‌های مهم سریال، نقش خود را ایفا کرد. بازیگران اصلی سریال "هشدار برای کبری ۱۱" نقش‌های کلیدی در محبوبیت این سریال اکشن و پلیسی داشته‌اند. از اردوغان آتالای که از ابتدای سریال در نقش سمیر گرکان حضور داشته، تا چهره‌های جدیدتری مانند دانیل روس، هر یک با ایفای نقش‌های خود، به جذابیت این سریال افزوده‌اند.

سریال هشدار برای کبری ۱۱

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد