اسامی بازیگران فیلم ملک سلیمان به همراه زمان پخش و تکرار فیلم ملک سلیمان از شبکه آی فیلم

در اینجا علاوه بر اسامی بازیگران فیلم ملک سلیمان و نقش هایشان ، زمان پخش و تکرار فیلم ملک سلیمان از شبکه آی فیلم را بررسی خواهیم کرد.

اسامی بازیگران فیلم ملک سلیمان به همراه زمان پخش و تکرار فیلم ملک سلیمان از شبکه آی فیلم
صفحه اقتصاد -

فیلم سینمایی ملک سلیمان به کارگردانی شهریار بحرانی و تهیه کنندگی مجتبی فراورده محصول ۱۳۸۹ می باشد که در ابتدا قرار بر این بود حسین یاری در نقش سلیمان نبی به ایفای نقش بپردازد اما یک روز قبل از فیلمبرداری اعلام شد که امین زندگانی جایگزین او شده است، این فیلم امشب از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد، در این مطلب با اسامی بازیگران فیلم ملک سلیمان و زمان پخش و تکرار آن از شبکه آی فیلم پرداخته ایم .

خلاصه داستان فیلم ملک سلیمان

قسمت اول

خداوند به وسیله نشانه‌هایی به سلیمان نشان می‌دهد که باید از شرایط سختی برای رسیدن به یک جامعه آرمانی عبور کند. اما سلیمان برای بدست آوردن چنین حکومتی باید جهان اجنه و شیاطین را تحت سلطهٔ خود درآورد. در این بین فتنه‌هایی در سه شهر اورشلیم، اریحا و زبولون به نمایش در می‌آید.

قسمت دوم

در قسمت دوم مردم با یادگیری سحر و جادو از اجنه و شیاطین، هاروت و ماروت دو فرشتهٔ شهر بابل از راه حق منحرف می‌شوند. سپس به سلیمان تهمت کفر و جادوگری می‌زنند. این وضع آنقدر ادامه می‌یابد که جز سلیمان و کمی از یارانش، همه کافر می‌شوند… داستان این قسمت از فیلم ارتباط مستقیم با آیه ۱۰۲ سوره بقره دارد.

قسمت سوم

در این قسمت از فیلم، سلیمان به وسیله قوایی که بدست آورده، بناهای مرتفع و بلند و باشکوه می‌سازد و قصری از آبگینه بنا می‌کند. او برای گسترش خداپرستی با لشکریان خود که از انسان، اجنه و حیوان هستند، در جهان به سفر می‌پردازد. همچنین در این فیلم شاهد داستان هدایت ملکه سبا خواهیم بود.

ملک سلیمان

اسامی بازیگران فیلم ملک سلیمان

بازیگر نقش وصف حال
امین زندگانی سلیمان شاه و پیامبر قوم بنی اسرائیل
محمود پاک‌نیت یازار رئیس کاهنان یهود و مخالف سلیمان
الهام حمیدی میریام همسر سلیمان
حسین محجوب آصف بن برخیا مشاور سلیمان
علی بکائیان جناب مئیر بزرگ کاهنان یهود
علیرضا کمالی آدونیا برادر سلیمان
زهرا سعیدی میکال مادر سلیمان
مهدی فقیه عاری جادوگر شیطان‌پرست
جواد طاهری آبشالوم برادر سلیمان
سیروس صابر یوآب سردار سپاه سلیمان
یوسف صفری‌بختیاری راعیل افسر سپاه سلیمان

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد