زمان پخش و تکرار سریال جداسازی از شبکه ۴ + تعداد قسمت های سریال جداسازی

مجموعه تلویزیونی جداسازی محصول سال 2022 در ژانرهای علمی-تخیلی ، دلهره آور و روانشناختی می باشد. در اینجا با زمان پخش و تکرار این سریال آشنا خواهید شد.

زمان پخش و تکرار سریال جداسازی از شبکه 4 + تعداد قسمت های سریال جداسازی
صفحه اقتصاد -

سریال جداسازی به کارگردانی بن استیلر و ایفه مک آردل در حاضر از شبکه چهار سیما مشغول پخش می باشد.

تعداد قسمت های سریال جداسازی

جداسازی یک مجموعه تلویزیونی ۹ قسمتی است محصول سال ۲۰۲۲ در ژانرهای علمی-تخیلی ، دلهره آور و روانشناختی ساخته دن اریکسون و به کارگردانی بن استیلر و ایفه مک آردل.

خلاصه داستان سریال جداسازی

در خلاصه داستان این سریال آمده: یک شرکت زیست فناوری به نام لومون از یک روش پزشکی با نام جداسازی یا تفکیک خاطرات استفاده میکند و به این طریق خاطرات غیر کاری برخی از کارمندان خود را از خاطرات کاری آنها جدا می کند.اما یک کارمند جدا شده به نام مارک (آدام اسکات) به تدریج شبکه ای از توطئه را در لومون کشف می کند و پروژه مرموزی که کارمندان ناآگاهانه روی آن کار می کنند.

این مجموعه در وبگاه IMDB توانسته امتیاز ۹ از ۱۰ را کسب کند و همینطوردو جایزه از مراسم امی ۲۰۲۲ و یک جایزه گلدن گلوب ۲۰۲۳ را از آن خود کند.

زمان پخش و تکرار سریال جداسازی از شبکه 4

این سریال از ۱ شهریور ۱۴۰۳ در ساعت صفر بامداد در ۹ شب متوالی به روی آنتن رفته است و ساعات تکرار آن نیز ساعت ۱۱ و ۱۸ همان روز خواهد بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد