زمان پخش و تکرار سریال پرستاران از شبکه تماشا

پخش سریال اسب سیاه از شبکه تماشا به اتمام رسید و سریال پرستاران جایگزین آن می شود، در اینجا زمان پخش و تکرار سریال پرستاران از شبکه تماشا را بررسی خواهیم کرد.

زمان پخش و تکرار سریال پرستاران از شبکه تماشا
صفحه اقتصاد -

سریال تلویزیونی خارجی ” پرستاران “ با نام اصلی ” همه قدیسان” یا ” All Saints “ یک سریال تلویزیونی در ژانر درام و پزشکی می باشد.

این سریال تلویزیونی که در کشور استرالیا ساخته شده است توسط جو پرتر ، دی دریو و ماری‌ آن کارول تهیه شده است. فیلم برداری پرستاران از سال ۱۹۹۸ میلادی در شهر سیدنی آغاز شد! ماجراهای این سریال در بخش ۱۷ بیمارستان دولتی ” all saints ” در غرب شهر سیدنی اتفاق می‌‌ افتد. همه کاره ی این سریال تلویزیونی، جان هولمز است که دو کارگردان و یک گروه بزرگ نویسنده، او را در ساخت این سریال همراهی می‌ کنند!

این سریال تلویزیونی در ۲۴ فوریه سال ۱۹۹۸ میلادی شروع به پخش نمود و در ۱۰ ژوئن سال ۲۰۰۸ میلادی، چهارصد و نود و سومین قسمت آن از تلویزیون پخش شد! سریال تلویزیونی ” پرستاران “ در بسیاری از کشورهای جهان از جمله بریتانیا، ایرلند، ایران و بسیاری دیگر از کشورهای جهان به نمایش درآمده است.

پرستاران

داستان سریال خارجی ” پرستاران “

سریال خارجی ” پرستاران ” یکی از موفق ترین و پربیننده ترین مجموعه های خارجی تلویزیونی به شمار می آید. این سریال تلویزیونی خارجی، سریالی درام در درون یک بیمارستان دولتی شلوغ می باشد! این سریال تلویزوینی دو جنبه دارد: هم به وضعیت بیمارستان‌ ها در کشور استرالیا می‌ پردازد و هم نحوه ی زندگی و کار پرستاران را زیر ذره‌ بین قرار می‌ دهد. سریال تلویزیونی خارجی ” پرستاران “ یک سریال اپیزودی است که هر قسمت آن به یک داستان مجزا می‌ پردازد، ولی در کنار آن، داستان دنباله‌ داری از زندگی پرستاران و پزشکان آن بیمارستان نیز روایت می شود. این تعدد داستان‌ ها در کنار ریتم تند سریال و فضای پرتنش قصه‌ ها، حس تعلیق را در تماشاچی زنده نگه می‌ دارند!

این سریال داستان عشق و امید است؛ عشق به بیماران و امید به بهبود آن ها و لطف پروردگار. داستانی پر جاذبه با کارگردانی توانا و داستانی گیرا.

لازم به بیان است به غیر از بازیگرهای اصلی ، در هر قسمت تعداد زیادی بازیگر در نقش بیمار یا پرستار و دکتر با شخصیت‌ های متفاوت و دیدگاه‌ های مختلف وارد بخش ۱۷ می‌ شوند.

زمان پخش و تکرار سریال خارجی ” پرستاران “

سریال ” پرستاران ” از امشب سوم شهریور 1403 جایگزین سریال اسب سیاه در شبکه تماشا خواهد شد. این سریال هر روز در ساعت 18:30 پخش و همچنین تکرار آن فردای همان روز در ساعات 5:30 و 11:30 پخش خواهد شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد