صحنه های جذاب در جوکر بانوان + جزئیات

فصل دوم جوکر ۲ به کارگردانی علیخانی بعد از ماه محرم با حضور ناگهانی بانوان منتشر شد و توانست علی‌رغم حضور آقایان در فصل اول مخاطب بیشتری را به تماشا بکشاند؛ به همین سبب در این گزارش نیم نگاهی به حضور بانوان در این رئالیتی شو خواهیم داشت.

صحنه های جذاب در جوکر بانوان + جزئیات
صفحه اقتصاد -

پخش فصل دوم رئالیتی شوی «جوکر» به کارگردانی احسان علیخانی از یک ماه پیش آغاز شده است و روز چهارشنبه قسمت چهارم از سری اول شرکت کنندگان این فصل منتشر شد اما برخلاف فصل اول نتیجه مسابقه این گروه در چهار قسمت مشخص نشد و به قسمت پنجم رسید.

ماجرایی که در فصل اول احسان علیخانی را به عنوان کارگردان به چالش کشید، عدم حضور خانم ها در ترکیب مسابقه بود که بنا به دلایلی مجوز برای حضور خانم ها در این برنامه صادر نشده بود و در پایان فصل اول، علیخانی عنوان کرده بود: «اگر شرایطش فراهم باشد و اجازه‌اش صادر بشود کاملا آمادگی این کار را داریم. موانع و محدودیت‌ها زیاد هست و فضا پر از سوتفاهم‌هایی است که هیچ‌کدام از ما به آن‌ها فکر نکردیم. اگر مخاطب بداند چقدر چهارچوب‌های ما محدود است حرف ما را می‌بپذیرد. یکم چهارچوب‌ها را باز کنند خیلی کارها می‌شود کرد». 

اکنون این امکان فراهم شده تا بانوان نیز در این مسابقه پر از چالش و شوخی حضور پیدا کنند. گروه دوم این مسابقه متشکل از ژاله صامتی، ناهید مسلمی، سوسن پرور، نرگس محمدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا میرعلمی، گیتی قاسمی و متین ستوده است که بعد از ایام محرم اولین قسمت آن از پلتفرم فیلیمو پخش شد.

به اعتقاد برخی منتقدین کمدین‌های خانم خیلی کم‌تر از آقایان است و برخی بر این باورند که در کل کمدین‌های پول‌ساز و جریان‌ساز در بین بانوان ایرانی وجود ندارد. همه‌ی این حرف‌ها با خود چیزی جز تلقین و محدودیت به جامعه‌ی بانوان به همراه نداشت. اما در جوکر۲ حضور هنرمندان خانم ثابت کرد، این تجربه‌ی جدید فیلم سازی می‌تواند جوکر را به بعد اصلی جهانی‌اش نزدیک کند.

نگاهی به حضور خانم‌ها در جوکر ۲ و ترس بازیگران مشهور!

بامزه‌ترین افراد در بین بانوان جوکر

در قسمت اول، موقعیت‌های کمدی زیادی توسط بازیگران خلق شد. اما اگر بخواهیم از خنده‌دارترین آن‌ها بگوییم، شاید در صدر، ناهید مسلمی قرار بگیرد. او تقریبا از همه خانم‌های حاضر در مسابقه سن بالاتری دارد، اما با تکه پرانی‌های گاه و بیگاه و اصرارش بر اجرای موسیقی رپ، آن هم بی‌مقدمه مدام باعث خنده مخاطب و شرکت‌کننده‌ها می‌شود.

بعد از مسلمی، رویا میرعلمی قرار می‌گیرد که با یک ترفند و استفاده نادرست از کلمات ادبیات کلاسیک و اصرار بر تعریف کردن جک‌های بی‌مزه، مدام در حال ایجاد فضای کمدی گریزناپذیر برای دیگر شرکت‌کننده‌ها است. بعد از این دو می‌توان به گیتی قاسمی اشاره کرد که اولین جوکرتایم را هم اجرا کرد و توانست کارت زرد را هم برای یک رقیب خودش همراه داشته باشد.

سوسن پرور هم در رتبه بعدی بامزه‌ترین‌ها قرار می‌گیرد که در تلاش بود با ابزارها و وسایلی که به مسابقه آورده باعث خنده دیگران باشد. ژاله صامتی نیز با کل کل‌های گاه و بی گاه با علیخانی بر سر میزبانی جوکر توانست صحنه‌های جذابی را برای مخاطب رقم بزند.

کم خنده‌ترین بازیکنان در قسمت اول

ناهید مسلمی هرچه در خنده گرفتن موفق بود، از سوی دیگر در کنترل خنده‌اش هم از دیگران چند قدمی جلوتر است. سوسن پرور هم در با وجود موقعیت‌های زیادی که برای خنده برایش پیش آمد، توانست خودش را کنترل کند. متین ستوده هم از دیگر شرکت‌کننده‌هایی بود که بیشتر سعی می‌کند از مهلکه خندیدن فرار کند و خودش را در معرض شرایط سخت قرار ندهد.

نگاهی به حضور خانم‌ها در جوکر ۲ و ترس بازیگران مشهور!

گردانندگی سخت بانوان توسط علیخانی

براساس قولی که در ابتدای فصل اول داده شد، علیخانی در یک ساعت اول مسابقه به شرکت‌کننده‌ها فرصت می‌دهد تا کمی لبخند بزنند تا به فضا عادت کنند. اما به طور واضح کار علیخانی در کارت دادن به شرکت کنندگانی که حتی یادشان می‌رود، نباید بخندند داوری را برایش دچار مشکل کرده است. علیخانی خودش هم از موقعیت‌های کمدی ایجاد شده توسط خانم‌ها می‌خندد. تا به حال همچنین برنامه‌ای در این ساختار با حضور خانم‌ها ساخته نشده و او در تلاش است که شرایط را متعادل نگه‌دارد. 

مرجانه گلچین: از فضای «جوکر» ترسیدم

پیش بینی می‌شد که مرجانه گلچین با بیش از یک دهه سابقه حضور در سریال‌های کمدی تلویزیونی و خانگی یکی از حاضران در این فصل باشد. اما این اتفاق نیفتاد. گلچین در گفتگویی که به تازگی انجام داده، عنوان کرده که جز دعوت شده‌ها بوده اما این دعوت را نپذیرفته است.

وی درباره دلایلی که منجر به این تصمیم شده، گفت: «من جزء اولین نفراتی بودم که به این برنامه دعوت شدم اما نمی‌دانم به دلیل سن‌ و سال یا گذشت زمان، کمی نسبت به واردشدن در چنین فضاهایی دست‌به‌ عصا شدم. یعنی از اینکه مخاطب مرا بی‌واسطه و خارج از فضای بازیگری ببیند، گریزان شده‌ام. آدم‌هایی مثل من که بیش از ۴۰ سال در این حرفه هستند، طبیعی است که کمی از فضای رئالیتی‌شوهایی از جنس جوکر بترسند، چون همانطور که که گفتم بازیگر باید با خود واقعی‌اش با مخاطب روبه رو شود.»

پیشنهاد سردبیر

منبع: حیات
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد