زمان پخش سریال لالایی از شبکه نمایش خانگی با بازی عمو پورنگ

داریوش فرضیایی از محبوبترین شخصیت های کودکان است که با نام عموپورنگ شناخته شده است، کودکان دهه 80 با او بزرگ شدند، او حالا با لالایی برگشته، در اینجا زمان پخش سریال لالایی از شبکه نمایش خانگی با بازی عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) را خواهیم خواند.

زمان پخش سریال لالایی از شبکه نمایش خانگی با بازی عمو پورنگ
صفحه اقتصاد -

این روزها صحبت از پخش سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای اولین بار داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد. نام این سریال «لالایی» است با بازی داریوش فرضیایی بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌‌خانگی پخش شود. در ادامه به بررسی زمان پخش سریال لالایی از شبکه نمایش خانگی به همراه اسامی بازیگران این سریال خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال لالایی

این سریال به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور که سال‌ها با داریوش فرضیایی کار کرده و «سرزمین بالش‌ها» را با او در شبکه نمایش‌خانگی داشت، تصویربرداری سریال لالایی در تهران انجام و تا اواخر اردیبهشت‌ماه به پایان رسید. قرار است این سریال از دوشنبه ۲۹ مرداد ماه پخش شود.

 

اسامی بازیگران سریال لالایی

امیر کربلایی‌زاده که مدت‌ها از او خبری نیست و بیشتر به آموزش استندآپ کمدی و اجرای تئاتر مشغول است در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد. قطعاً بازگشت داریوش فرضیایی بعد از مدت‌ها با سریالی در شبکه نمایش‌خانگی را می‌توان به فال نیک گرفت، چون خبرها حاکی از همکاری مجدد او با تلویزیون است.

در این سریال علاوه بر داریوش فرضیایی، هنرمندانی چون گوهر خیراندیش، سعید امیر سلیمانی، امیرمحمد متقیان، نعیمه نظام‌دوست، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هلیا امامی، امیر کربلایی‌زاده، حامد وکیلی، امیر سهیلی، مرضیه صدرایی، ابراهیم شفیعی و نیما قربان‌زاده حضور دارند.

پوستر سریال لالایی

سریال لالایی عموپورنگ

سریال «لالایی» و نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی متفاوت از کارهایی است که تاکنون از او به عنوان کاراکتر عمو پورنگ دیده شده است. در عین حال باید دید با حضور او و هنرمندانی که در «محل گل و بلبل» و برخی از پروژه‌هایی که او و دوستان داریوش فرضیایی فعالیت داشته‌اند می‌تواند اقبال را نسبت به محدود کارهای کودکانه نمایش‌خانگی برگرداند یا خیر.

خلاصه داستان سریال لالایی

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «گلشن» زن مسن و صاحب خیریه‌ایست که حافظه‌اش را بر اثر اتفاقی از دست داده و در شرایطی خاص مرد جوانى را با پسر از دست رفته‌اش اشتباه مى‌گیرد....

عوامل ساخت سریال لالایی

از عوامل اصلی این سریال می‌توان به نویسنده: محمد درویشعلی‌پور، مدیر تولید: جعفر گودرزی، مدیر فیلمبرداری: محمود صالحی، صدابردار: محمد عیوضی، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح لباس: سحر گوران، طراح گریم: شهرام خلج، تدوین و جلوه‌های ویژه بصری: علی زارع، موسیقی: مهرداد نصرتی، مدیر برنامه ریزی: مجید موثق، دستیار اول کارگردان: محمدحسین خلیفه، اشاره کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد