ساعت پخش و تکرار سریال شرم از شبکه آی فیلم به همراه اسامی بازیگران سریال شرم و خلاصه سریال

سریال شرم در پخش مجدد خود از امشب ۳۱ خرداد به روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است با مشخصات این سریال و ساعت پخش‌ و تکرار سریال شرم از شبکه آی فیلم آشنا خواهید شد.

ساعت پخش و تکرار سریال شرم از شبکه آی فیلم به همراه اسامی بازیگران سریال شرم و خلاصه سریال
صفحه اقتصاد -

سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری اولین بار در سال ۱۳۹۹ از شبکه سه سیما به نمایش در آمد، این سریال مجدد از شبکه آی فیلم به روی آنتن خواهد رفت، در ادامه این مطلب با ساعت پخش و تکرار، اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال شرم از شبکه آی فیلم آشنا خواهید شد، با ما همراه باشید.

ساعت پخش سریال شرم از شبکه آی فیلم

سریال شرم در ژانر اجتماعی می باشد که از روز پنج شنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در ساعت ۱۸ جایگزین سریال به کجا چنین شتابان شده است، این سریال هر روز راس ساعت ۱۸ پخش و در فردای همان روز در ساعات ۲ بامداد و ۱۰ صبح بازپخش خواهد شد.

سریال شرم

کارگردان سریال شرم

احمد کاوری کارگردان سریال شرم متولد ۱۳۴۴ در کشور عراق می باشد، وی فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی می باشد. احمد کاوری علاوه بر کارگردانی تجربه بازی و نگارش فیلمنامه را نیز دارد، از دیگر کارهای او در حیطه کارگردانی می توان به کارهای اخیر او در سینما فیلم های سینمایی نفوذی، خودزنی و سریال های بیدار باش، وارش و فصل چهارم بچه مهندس اشاره کرد او در کارهای بسیاری نیز بازیگر بوده مانند فیلم های سینمایی شماره ۱۰، گربه سیاه و فصل دوم سریال نجلا.

سریال شرم چند قسمت است؟

سریال شرم به نگارش سعید فرهادی در ۲۷ قسمت ۵۰ دقیقه ای در آمده است، این سریال داستان زندگی خانواده هایی است که مشکلاتشان آنها را به یکدیگر متصل کرده است. در کارنامه هنری سعید فرهادی فیلمنامه های سریال تاثریا و پریا نیز به چشم می خورد.

سریال شرم

لوکیشن سریال شرم

سریال شرم در شرایط کرونا ساخته شد به همین دلیل اکثر لوکیشن ها ساخته شدند، لوکیشن هتل نیز از آن دسته بود که در قلعه حسن خان ساخته شد، چندین لوکیشن مجزا نیز برای ساخت سریال آماده فیلمبرداری شده است، لوکیشنی نیز حوالی پردیس تئاتر خاوران تهران وجود داشت و البته لوکیشن خانه پوران نیز یک خانه حیاط دار در منطقه شهرک غرب بوده است و بخشی از سریال نیز در شهر شیراز به مدیریت علیرضا رجایی مقدم فیلمبرداری شده است.

خلاصه داستان سریال شرم

قصه این مجموعه در دو بخش به نمایش گذاشته می‌شود ، بخش اول سریال در سال‌های ۸۸ تا نود به تصویر کشیده شده است و در قالب یک فلاش بک به عقب برده می‌شود و باقی سریال روایت ۱۰ سال بعد یعنی از سال ۹۸ به بعد و زمان حال به تصویر کشیده شده اس، این مجموعه روایتگر زندگی چند خانواده است که هر کدام از شخصیت ‌های آن گرفتاریی ‌های خاص خود را دارند که در نهایت همه با یک نخ تسبیحی به هم وصل می ‌شوند.

سریال شرم

اسامی بازیگران سریال شرم

مرحوم سیروس گرجستانی که یکی از بازیگران اصلی این سریال بود که در مدت فیلم‌برداری این سریال بر اثر ایست قلبی درگذشت و سیاوش طهمورث جایگزین وی شد.

در این سریال بازیگران دیگری چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی ، افشین سنگ چاپ، ساغر عزیزی، مهرزاد جعفری و نیما نادری نیز حضور دارند.

عوامل ساخت سریال شرم

فیلمنامه‌ نویس : سعید فرهادی ، تهیه‌کننده : امیرمهدی پوروزیری ، کارگردان : احمد کاوری ، سیروس مقدم ، مدیر فیلمبرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، مجری طرح: وحید معدنی، مدیر برنامه ریزی و مشاور پروژه: حسن لفافیان، تدوین: رضا کردبچه، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، مدیر صداگذاری: مهدی جمشیدیان، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، مدیر تولید: داوود معدنی، عکاس: معین باقری، مشاور رسانه ای: علی مرادخانی

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد