خلاصه داستان سریال فاصله ها + بیوگرافی بازیگران سریال فاصله ها

سریال فاصله ها از سریال های پرطرفدار در زمان پخش خود بود این سریال مجددا از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

خلاصه داستان سریال فاصله ها + بیوگرافی بازیگران سریال فاصله ها
صفحه اقتصاد -

سریال فاصله ها به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است و برای اولین بار از شبکه سوم پخش شد. در ادامه این مطلب با خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال فاصله ها آشنا خواهید شد.

خلاصه داستان سریال فاصله ها

در خلاصه داستان سریال فاصله ها آمده است که محسن کریمی پدر سعید یکی از افراد خانواده دوست است که به شدت روی دوستان پسرش حساس است و موضوع سریال پیرامون مشکلات سعید و پدرش محسن است. محسن یک مغازه الکتریکی دارد که سال ها پیش همسرش فوت کرده و بچه هایش در آغوش عمه شان بزرگ شده اند.

دانیال حکیمی بازیگر نقش محسن در آنفوان جوانی قرار بوده است که با لیلا مشیر، صاحب رستوران ازدواج کند اما به دلایلی این ازدواج صورت نمی گیرد و دوباره پس از سالها این عشق قدیمی در دل محسن کریمی فوران می کند. او به دلیل برخی از رفتارهای غلط خود باعث می شود تا بچه هایش از او روز به روز فاصله بگیرند و ارتباط شان با پدر کمرنگ تر شود.

سعید کریمی پسر محسن با دوستش ساسان رابطه بسیار خوبی دارد و سپس سعید با یک دختر ناشناس به شمال می روند که اتفاقاتی در مسیر راه برای آنها به وجود می آید. سعید و ساسان عقیده هایشان با محسن متفاوت است و همین موضوع باعث اختلاف بیشتر محسن با ساسان می شود. در طرف دیگر داستان فرهاد شوهر خواهر محسن است که به دلایلی به زندان افتاده است و همه چیز را از چشم برادر زن خود یعنی محسن می بیند.

بیوگرافی بازیگران سریال فاصله ها

بیوگرافی دانیال حکیمی بازیگر نقش محسن کریمی

دانیال حکیمی (زادهٔ ۱۳۴۲، شاهرود) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او دارای دیپلم اقتصاد است و دانش‌آموخته مدرسه عالی بازیگری رادیو در سال ۱۳۶۳ می‌باشد. بعد از سال ۱۳۶۳ وی در دوره‌های آموزش بازیگری تئاتر که توسط حمید سمندریان برگزار می‌شد شرکت نمود و در همان سال‌ها نمایش‌هایی را هم به روی صحنه برد. بازی در سینما را با فیلم مخترع ۲۰۰۱ آغاز کرد. دانیال حکیمی بازی‌های موفقی در سریال‌های خواب و بیدار، ولایت عشق، خانه پدری، مسافر، فکر پلید و… داشته‌است.

فاصله ها

بیوگرافی شاهرخ استخری بازیگر نقش سعید

شاهرخ استخری (متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

از جمله فعالیت‌های او می‌توان به دلنوازان، فاصله‌ها، ساعت شلوغی، آمین، ماه و پلنگ، سوگند و … اشاره کرد.

بیوگرافی بهاره افشاری بازیگر نقش بیتا

بهاره افشاری (متولد ۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود) طراح لباس و بازیگر ایرانی است. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی می‌باشد.

فاصله ها

بیوگرافی فاطمه گودرزی بازیگر نقش لیلا

فاطمه گودرزی بازیگر زن ایرانی متولد ۱۹ تیرماه ۱۳۴۲ در تهران می باشد و هم اکنون ۵۳ سال سن دارد.

تحصیلات : وی دارای دیپلم اقتصاد می باشد و از سال ۱۳۶۱ دوره دو ساله تئاتر را در اداره بازیگری گذارند.

فاطمه گودرزی متاهل است و چندین سال است که ازدواج کرده است . همسر وی عبدالرضا گنجی که از کارگردانان سینما است می باشد.

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی بازیگر نقش ساسان

نیما شاهرخ شاهی متولد ۱۳۶۰ در تهران است. وی فارغ التحصیل مهندسی عمران است. او فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۳با فیلم مکس آغاز کرد.

فاصله ها

بیوگرافی مریم کاویانی بازیگر نقش مرضیه

مریم کاویانی (متولد ۱۳۴۹ در اهواز) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری می‌باشد.

پدر و مادر وی متولد بابل هستند و در یک خانواده ۴ نفره با یک برادر کوچکتر از خودش زندگی می‌کند. شغل اصلی او پرستاری بوده و در سال ۱۳۸۱ بازیگری را آغاز کرد.

بیوگرافی حمید شریف زاده بازیگر نقش یاور

«حمید شریف زاده» از چهره های جدید عرصه بازیگری است که به واسطه «حسین سهیلی زاده» به بینندگان تلویزیونی معرفی شد. او متولد ۱۳۶۵ و دانش آموخته رشته معماری است.
او فعالیت هنری خود را با بازی در تئاترهای متعدد شروع کرده است و تا به حال در فیلم های سینمایی و تلویزیونی متعددی نقش ایفا کرده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد