سریال جنگل آسفالت چند قسمت است؟

سریال جنگل آسفالت سریالی است در بخش نمایش خانگی با حضور سوپرستارگان در روزهای جمعه منتشر می‌شود.

سریال جنگل آسفالت چند قسمت است؟
صفحه اقتصاد -

نوید محمدزاده سریال «جنگل آسفالت» به کارگردانی پژمان تیمورتاش را در راه پخش از شبکه نمایش خانگی دارد که پس از «غورباغه» و «آکتور»، ‌سومین حضور او در سریالی در شبکه نمایش خانگی است که حتما مخاطبان زیادی را جلب خواهد کرد.

فیلمنامه این سریال را پژمان تیمورتاش به همراه مهدی اسدی نوشته‌ و اسماعیل عفیفه نیز تهیه‌کننده آن است.

بازیگران سریال جنگل آسفالت

به غیر از نوید محمدزاده، ‌فرشته حسینی هم در این سریال بازی می‌کند که در واقع دومین همکاری مشترک این زوج پس از سریال «غورباقه» هومن سیدی است. امیر جعفری، ریما رامین‌فر، مریلا زارعی ، علیرضا جعفری، نازنین فراهانی، آزاده صمدی و... هم دیگر بازیگران «جنگل آسفالت» هستند.

جنگل آسفالت

خلاصه داستان سریال جنگل آسفالت

این درام اجتماعی درباره هنگامه (دختری ۲۵ ساله) است که با بحرانی بزرگ روبه‌رو می‌شود. برادر کوچک‌تر او، دانیال، به دنبال نزاعی در گذشته در آستانه قصاص قرار دارد و هنگامه تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند مبلغ مورد نظر اولیا دم را فراهم کند و برادرش را نجات دهد.

پژمان تیمورتاش، نویسنده، بازیگر و فیلمساز پیش از این فیلم سینمایی «مفت‌آباد» را به عنوان نخستین تجربه سینمایی ساخته و نگارش رمان «قبل از مردن چشم‌هایت را ببند»، بازی در فیلم سینمایی «گلدن تایم» و نویسندگی فیلم «شهربانو» بخشی از کارهای اوست.

سریال «جنگل آسفالت» که نامش یادآور فیلم نوآر «جنگل آسفالت» به کارگردانی جان هیوستون در دهه ۵۰ میلادی است، از روز جمعه سوم فروردین منتشر شده است.

سریال جنگل آسفالت چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال جنگل آسفالت ۲۰ قسمت عنوان شده است که باید دید این سریال در فصل های بعدی نیز ادامه دارد یا خیر.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد