خلاصه داستان سریال مادرانه + بیوگرافی بازیگران سریال مادرانه

سریال مادرانه با داستان جذاب و بازی بازیگران حرفه ای اش یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه های تلویزیونی می باشد که هم اینک از شبکه آی فیلم بازپخش می شود.

خلاصه داستان سریال مادرانه + بیوگرافی بازیگران سریال مادرانه
صفحه اقتصاد -

سریال مادرانه به کارگردانی جواد افشار و به نویسندگی سعید نعمت الله می باشد که در ادامه به معرفی بازیگران سریال مادرانه میپردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان سریال مادرانه

سریال “مادرانه” روایتگر مردی به نام “اردلان تمجید” است که خود بیش از ۲۰ سال پیش برای ازدواج با زنی پولدار نقشه های پلیدی کشیده بود و از عشقش “مریم زمان” گذر کرده بود حال دختر خود را گرفتار همین قضیه می بیند.

“فرزاد” پسر یتیمی از طبقه متوسط جامعه است که برای تصاحب اموال اردلان نقشه کشیده است و خود را عاشق دختر معتاد او “رها تمجید” نشان می دهد.

“محمدجواد” دوست کودکی اردلان، چهره مثبت داستان است که تحت تأثیر یک پیر نیکوکار به نام “حاج آقا ثانی” قرار دارد و معمولاً گره گشای مشکلات بی انتهای خانواده اردلان است. داستان های فرعی زیادی در این سریال حضور دارد و پیشرفت موازی این داستان‌ها از تکنیک هایی است که درام سریال را شکل می دهد.

لوکیشن سریال مادرانه

تمام 30 قسمت این سریال در شهر تهران فیلمبرداری شده است و همچنین نخستین قسمت این سریال تلویزیونی در هتل تهران تصویر برداری شده است

مادرانه

بیوگرافی بازیگران سریال مادرانه

بیوگرافی مهدی سلطانی

مهدی سلطانی سروستانی متولد سال ۱۳۵۰ در شیراز است ، لیسانس بازیگری خود را از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران گرفته‌است. همچنین وی فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در سال ۱۳۷۸ و دکترای تئاتر از دانشگاه آوینیون Avingon   فرانسه در سال ۱۳۷۸ و عضو هیثت علمی گروه تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد. وی در سال ۱۳۷۱ وارد دانشگاه شد و از آن به بعد وارد کار حرفه ای خود را خیلی سریع آغاز کرد.

بیوگرافی آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی متولد سال ۱۳۳۶ در تهران است , لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دارد , وی فرزند «جمیله شیخی» و همسر «فاطمه نقوی» بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر است. دو فرزند دارد , یک پسر و یک دختر , دخترش ستاره نیز بازیگر است , بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۷ و همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۶۲ با «مرگ سفید» کاری از «حسن زندباف» تجربه کرد.

پسیانی در سال‌های آخر زندگی به سرطان مبتلا بود. همزمان با سالروز تولد او مراسم بزرگداشتی برای پسیانی در ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد. در ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد که او در بیمارستانی در فرانسه بستری شده‌است. او بر اثر عوارض بیماری در ۱۴ مهر ۱۴۰۲ در این کشور درگذشت.پیکر او او در ۱۹ مهر به ایران بازگردانده شد و روز بعد در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران دفن شد.

بیوگرافی لعیا زنگنه 

لعیا زنگنه متولد سال۱۳۴۴در  تهران از بازیگران سینما و تلویزیون است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاههنر می‌باشد، یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده‌است.او یک دوره کلاس نقاشی را نیز گذرانده است.از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در تاتر آغاز کرد.

مادرانه

 

بیوگرافی هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر متولد ۱۳۷۰ می باشد. هستی مهدوی فر اغلب در سریالهای تلویزیونی ایفای نقش کرده است. سریالهایی چون جراحت، سوت پایان، نقش لیلی، پرستوهای عاشق، دسته بازنده ها و در حال حاضر در سریال مادرانه که از شبکه ۳ در ایام ماه مبارک رمضان در حال پخش است به ایفای نقش پرداخته است.

مادرانه

بیوگرافی مهرداد ضیایی

سید مهرداد ضیایی بازیگر متولد ۱۳۴۷ در اصفهان است. فارغ التحصیل بازیگری از دانشگاه هنر است. وی از سال ۱۳۶۹ حرفه بازیگری را آغاز کرد.

بیوگرافی شقایق فراهانی

شقایق فراهانی متولد ۲ مرداد ۱۳۵۱ در تهران  بازیگر ایرانی است. دیپلم گرافیک را از هنرستان هنرهای تجسمی گرفته و فارغ التحصیل نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا، و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی، بازیگران سینما و تلویزیون میباشد .

مادرانه

بیوگرافی عباس غزالی

عباس غزالی در ۱۴ بهمن ماه ۱۳۶۳ در بیمارستان مهدیه تهران و در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد . او در سال  ۱۳۷۹ – ۱۳۷۸ دیپلم ادبیات و علوم انسانی خود را از دبیرستان پاسداران اسلام گرفت و دوره پیش دانشگاهی را در هنرستان مالک اشتر گذراند. بازیگری را از ۱۲ سالگی در کانون فرهنگی تربیتیه ” حر ” آغاز نمود و همچنین کلاس های بازیگری نمایش تئاتر را نیز در همین کانون ( حر ) گذراند. وی تئاتر های زیادی در سطح جشنواره های مختص کانون های تهران انجام داد و رتبه های مختلفی را نیز کسب نمود .

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد