شای شریعت‌زاده همسر ایرانی «جان سینا» کیست؟

حضور نیمه برهنه جان سینا در اسکار ۲۰۲۴ توجه زیادی را به زندگی خصوصی او جلب کرد. شای شریعت‌زاده، شریک زندگی جان سینا ۳۵ سال دارد و ایرانی‌الاصل است و در دانشگاه مهندسی الکترونیک خوانده است.

شای شریعت‌زاده همسر ایرانی «جان سینا» کیست؟
صفحه اقتصاد -

گاهی یک خواهش مودبانه برای عکس انداختن با فردی مشهور ممکن است به یک ماجرای عاشقانه منتهی شود. دست‌کم برای جان سینا که این روز‌ها تصویر تقریبا برهنه‌اش در شب اهدای جوایز اسکار دست به دست می‌شود چنین بود. او همسر فعلی‌اش را اولین بار زمانی دید که دوست شای از او خواست با هم عکس بگیرند.

حضور برهنه جان سینا روی صحنه در اسکار ۲۰۲۴ توجه زیادی را به خود جلب کرد و به‌سرعت به یکی از جنجالی‌ترین لحظات آن شب تبدیل شد.

کشتی‌گیر سابق دبلیودبلیوئی در حالی که تنها با پوشش چسبان قسمت خصوصی بدنش را پوشانده بود، روی صحنه رفت تا جایزه طراحی لباس را به برنده این بخش اهدا کند. سینا در گپ‌وگفت طنز به جیمی کیمل، مجری برنامه، گفت: «بدن مرد قرار نیست خنده‌دار باشد» که کیمل با کنایه پاسخ داد: «مال من هست!»

سینا در اوج آمادگی و فرم بدنی که برای مرد ۴۶ ساله عالی به نظر می‌رسید، شب هیجان انگیزی را سپری کرد و البته در بازگشت به خانه در کنار شریک زندگی‌اش، شای شریعت‌زاده، هم اوقات آرامش‌بخش بیشتری منتظرش بود.

شای شریعت‌زاده همسر ایرانی جان سینا

شغل شای شریعت زاده چیست؟

به گزارش پیپل، شای شریعت‌زاده، شریک زندگی جان سینا ۳۵ سال دارد و ایرانی‌الاصل است و در دانشگاه مهندسی الکترونیک خوانده است. بر اساس آنچه در حساب کابری‌اش در لینکدین آمده است، اکنون در مایکروسافت به‌عنوان مدیر برنامه کار می‌کند.

شریعت‌زاده در مصاحبه‌ای با شرکت تابعه موتورولا سولوشنز به نام آویجیلون در مارس ۲۱۹ درباره علاقه به مهندسی گفت: «من همیشه از ریاضی و فیزیک لذت برده‌ام. برادرم مهندسی خوانده بود و یادم می‌آید یک روز با پروژه‌ای به خانه آمد و آن یک ماشین خودکار بود و تمام!»

مشخص نیست شریعت‌زاده در مراسم اسکار شرکت کرده بود یا نه ولی با حضور در اولین اکران «ریکی استانیکی» (Ricky Stanicky) در کنار جان سینا در اوایل ماه مارس، حمایتش را از همسرش نشان داد.

او در چند ماه گذشته در فرش قرمز فیلم‌های همسرش حاضر بود.

جان سینا و همسر ایرانی اش

جان سینا و شای شریعت‌زاده چطور آشنا شدند؟

طبق صحبت‌های سینا در برنامه هوارد استرن ظاهرا این دو اولین بار در رستوران با هم آشنا شدند. جان گفت که برای شام با دوستانش در ونکوور بیرون رفته بود که یکی از دوستان شای درخواست کرد با او عکس بگیرد.

سینا گفت: «من هم با او عکس گرفتم و بعد او همسر آینده‌ام را به من معرفی کرد. ما این اولین عکسمان را هنوز داریم و با افتخار در جایی که کلاه‌هایمان را می‌گذاریم، آویزان است. فوق‌العاده است.»

من از او شماره‌اش را خواستم و او شماره‌اش را به من داد و من هم مثل همه دو روز منتظر نماندم تا تماس بگیرم. رستوران را که ترک کردم، در راه خانه به او پیام دادم: «از دیدنت خوشحال شدم، شما زیبایید، اگر وقت آزاد دارید، می‌خواهم بیشتر با شما آشنا شوم. من برای تو وقتم را آزاد می‌کنم.» او جواب داد: «آخر این هفته می‌خواهی برویم بیرون؟» و من گفتم: «حتما.»

به گفته پیپل، آنها از مارس ۲۰۱۹ رابطه عاشقانه دارند، در اکتبر ۲۰۲۰ ازدواج کرده‌اند و فرزندی ندارند.

سینا از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ با معشوقه دوران دبیرستان به نام الیزابت هوبردو ازدواج کرده بود. جدایی آنها یک طلاق ۵۵ میلیون دلاری بود.

پس از هوبردو، سینا با نیکی بلا کشتی‌گیر وارد رابطه شد که بسیار رابطه‌ای پرتلاطم بود و نهایتا در ژوییه ۲۰۱۸ به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان