رومی القحطانی؛ زیباترین دختر عربستان و نماینده سعودی در مسابقه دختر شایسته جهان کیست؟

رومی القحطانی، دومین نماینده منطقه در مسابقه دختر شایسه جهان پس از لوجین یعقوب دختر شایسته بحرین خواهد بود

رومی القحطانی؛ زیباترین دختر عربستان و نماینده سعودی در مسابقه دختر شایسته جهان کیست؟
صفحه اقتصاد -

رومی القحطانی، مدل متولد ریاض، اولین نماینده پادشاهی عربستان سعودی در رقابت‌های دختر شایسته جهان در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

به گزارش العربیه، این اولین حضور عربستان سعودی اولین در رقابت‌های دختر شایسته جهان (Miss Universe) خواهد بود و رومی القحطانی ۲۷ ساله نماینده پادشاهی سعودی در دوره بعدی این رقابت‌ها در مکزیک خواهد بود.

پس از لوجین یعقوب، دختر شایسته بحرین در سال ۲۰۲۳، او دومین نماینده منطقه در این رویداد است.

رومی القحطانی این خبر را در حساب اینستاگرامش اعلام کرد. او تصویری از خود در پیراهن مجلسی بدون بند با پولک‌های درخشان منتشر کرد و هیجانش را از شرکت در این رقابت‌ها به عنوان نماینده عربستان سعودی با دنبال‌کنندگانش به اشتراک گذاشت.

او در اینستاگرام نوشت: «مفتخرم که در (مسابقه) دختر شایسته جهان ۲۰۲۴ شرکت می‌کنم.» 

با اینکه رومی در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی فعال است، در مورد این مدل که به ملکه مسابقات زیبایی تبدیل شده، اطلاعات کمی در دسترس است اما نسخه عربی مجله هارپر بازار چند نکته را که باید درباره این دختر زیبا بدانیم، جمع‌آوری کرده است.

رومی القحطانی؛ زیباترین دختر عربستان و نماینده سعودی در مسابقه دختر شایسته جهان کیست؟

 

1- او یک شرکت‌کننده باتجربه در رقابت‌های زیبایی است

اگر به حساب کاربری اینستاگرام او نگاهی بیندازید، عکس‌هایی متعدد از او را در مسابقات مختلف در سراسر جهان خواهید دید. او علاوه بر اینکه دختر شایسته عربستان سعودی معرفی شده است، به عنوان دختر شایسته خاورمیانه (عربستان سعودی) و دختر صلح جهان عرب در سال ۲۰۲۱ هم انتخاب شده بود.

رومی در هر رقابتی که شرکت می‌کند، مجموعه‌ای از لباس‌های سنتی عربستان سعودی را هم به نمایش می‌گذارد.

۲ــ در اینستاگرام بسیار فعال است

این مدل تنها در اینستاگرام یک میلیون دنبال‌کننده و در ایکس (توییتر) حدود دو هزار دنبال‌کننده دارد. همچنین به نظر می‌رسد که در اسنپ‌چت نیز فعال باشد.

۳ــ اهل سفر و جهان‌دیده است

از امارات متحده عربی گرفته تا مصر، ایتالیا و فراتر از آن، رومی این فرصت را داشته است که به لطف موفقیت‌هایش در رقابت‌های زیبایی، جهان را کشف کند. او به‌تازگی عکسی را به اشتراک گذاشته که کنار یک استخر روی پشت‌بامی در دبی گرفته‌ شده است و منظره خیره‌کننده برج خلیفه را به رخ می‌کشد.

۴ــ دوستدار جواهرات است

تصاویری که او در اینستاگرام منتشر کرده است، نشان می‌دهد که به جواهرات زیبا و قطعات جواهر طراحان مشهور علاقه زیادی دارد. از دستبند عشق کارتیه گرفته تا مجموعه «رویای الهه‌ها» (دیوا دریمز Diva Dreams) بولگاری، اینستاگرام او پر از عکس‌های زیبا از جواهرات خیره‌کننده و ظریف است.

۵‌ــ رابطه‌ای صمیمانه و نزدیک با خانواده‌اش دارد

رومی معمولا عکس‌هایی را با حضور دو خواهر دیگرش، رازان و جدای، به اشتراک می‌گذارد. رازان هم در شبکه‌های اجتماعی فعال است اما جدای در فضای مجازی خیلی فعال نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان