سریال زخم کاری ۳ کی پخش میشه؟

فصل سوم سریال زخم کاری در حال آماده شدن است در اینجا خواهیم فهمید که این سریال چه زمانی پخش خواهد شد.

سریال زخم کاری ۳ کی پخش میشه؟
صفحه اقتصاد -

بخش عمده فیلمبرداری فصل سوم زخم کاری به پایان رسیده و در کمترین فاصله زمانی، برای پخش اختصاصی از فیلیمو آماده می‌شود. در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم شد و هم چهره‌های تازه‌ای پا به سریال می‌گذارند. با توجه به فاصله زمانی تولید و تدوین، زخم کاری ۳ در بهار سال ۱۴۰۳ پخش می‌شود. تیم تولید و نویسندگی همه تلاشش را می‌کند تا زخم کاری جدید، سریالی درخور بینندگان فیلیمو باشد. فصلی که آبستن اتفاق زیادی است…

لازم است بدانید همانند فصل دوم که زخم کاری؛ بازگشت نام داشت، فصل سوم هم زیرعنوان متفاوتی خواهد داشت ولی هنوز نهایی نشده است.

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری

در شرح داستان زخم کاری ۲ اینگونه آمده است: «در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!» به دلیل حفظ جذابیت‌ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی‌شود اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

زخم کاری

زمان پخش و تعداد قسمت های زخم کاری

فصل دوم سریال زخم کاری ساعت ۸ صبح جمعه ۱۷ شهریور از فیلیمو پخش شد؛ یعنی دوباره جمعه ها با زخم کاری ۲. تعداد قسمت های فصل دوم زخم کاری ۱۳ قسمت است و قسمت آخر زخم کاری ۲ دهم آذر ۱۴۰۲ منتشر شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان