این بازیگر معروف عزادار شد

رعنا آزادی ور ؛ بازیگر سینما و تلویزیون ساعاتی قبل در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.

این بازیگر معروف عزادار شد
صفحه اقتصاد -

رعنا آزادی ور ؛ بازیگر سینما و تلویزیون ساعاتی قبل در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.

علی مردانه دستیار اول کارگردان، بازیگر و برنامه‌ریز سینما در صفحه اینستاگرامش در پیام تسلیتی به رعنا آزادی ور نوشت: رعنای عزیز درگذشت پدر گرامیت را تسلیت گفته و قرین رحمت را از خدای منان برایش خواستارم 

روحش شاد و یادش گرامی 

رعنا آزادی ور بازیگر سریال های سرگیجه و زخم کاری در سوگ نشسته است و خبر فوت پدر این بازیگر مشهور در فضای مجازی منتشر شده است. 

همسر مهدی پاکدل بازیگر مشهور کشورمان عذادار شد و در سوگ پدرش نشست و این خبر توسط یکی از عوامل سریال زخم کاری اعلام شده است. 

رعنا آزادی‌ور (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۲ با فیلم مارمولک آغاز کرد و برای بازی در درباره الی (۱۳۸۷) نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشن سینمای ایران شد. او برای بازی در زخم کاری (۱۴۰۰) برندهٔ جایزهٔ حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد.

گفتنی است رعنا آزادی‌ور تا پیش از سریال «زخم کاری»، بازیگر مکمل موفقی بود اما در سال ۱۳۹۹ با نقش سمیرا در «زخم کاری» توانست اوج بازیگری‌اش را به نمایش بگذارد.

آزادی‌ور این روزها بازی موفقی هم در سریال «سرگیجه» به کارگردانی بهرنگ توفیقی دارد و بخشی از بار سریال روی دوش اوست. او بعد از«زخم کاری»در فیلم «مرد بازنده» و سریال «جیران» هم بازی داشت اما با نقش فریبا در«سرگیجه» توانست موفقیت دیگری را رقم بزند.

سمیرا در سریال زخم کاری

مهمترین نقش رعنا آزادی‌ور در سریال «زخم کاری» اتفاق افتاد. سمیرا زنی مرموز و سلطه‌گر تعریف می‌ شد که از روی الگوی لیدی مکبث شکسپیر ساخته شده بود؛ یکی از مهمترین شخصیت‌ های زن شکسپیر که به خاطر حیله‌گری و جاه‌طلبی جایگاه ویژه‌ای در آثارش دارد.

سمیرا در زخم کاری

او همسرش مالک را وادار به کلاه برداری و قتل خان‌ عمو می‌ کرد و باعث به جریان افتادن داستان می‌شد. آزادی‌ور در زخم کاری به عنوان زنی قدرتمند و سلطه‌ گر و البته روان‌ پریش ظاهر می‌ شد.

زنی که تسلط زیادی روی همسرش داشت و او را تحقیر می‌ کرد و حتی کتکش می‌ زد. او حاضر بود برای رسیدن به اهدافش دست به هر کاری بزند و حتی به روحیات پسر خودش هم رحم نمی‌ کرد.

درگذشت پدر رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور بازیگر سریال زخم کاری در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست. علی مردانه بازیگر سینما و تلویزیون و از عوامل سریال زخم کاری این خبر را در صفحه خود منتشر کرده است.

گفتنی است وی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون سرگیجه، زاگرس، کارگران مشغول کارند، پارک وی، هفته ای یک بار آدم باش، شیرین، خاک آشنا، تهران در جستجوی زیبایی، درباره الی، این سیب هم برای تو، محمد رسول الله، داره صبح میشه، خشم و هیاهو، حریم شخصی، در وجه حامل، لونه زنبور، چهارراه استانبول، به وقت خماری و سونامی را در کارنامه هنری خود دارد.

لازم به ذکر است که مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در ۲۹ آبان ۱۳۹۹ خبر ازدواجشان توسط عاطفه رضوی بازیگر و همسر برادر مهدی پاکدل، با انتشار عکسی دو نفره از این زوج هنری به طور رسمی اعلام شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان