از خلاصه داستان سریال مثل هیچکس تا بیوگرافی بازیگران سریال مثل هیچکس

در این خبر به توضیحاتی درباره از خلاصه داستان سریال مثل هیچکس تا بیوگرافی بازیگران سریال مثل هیچکس پرداخته شده است.

از خلاصه داستان سریال مثل هیچکس تا بیوگرافی بازیگران سریال مثل هیچکس
صفحه اقتصاد -

سریال مثل هیچکس از سریال های پرطرفدار و مناسبتی شبکه دو بوده است که از شبکه آی فیلم در حال پخش می باشد، در اینجا با خلاصه داستان سریال مثل هیچکس و بیوگرافی بازیگران سریال مثل هیچکس آشنا خواهیم شد.

سریال مثل هیچکس محصول ماه رمضان ۱۳۸۷ شبکه دو سیما می باشد، در ادامه این مطلب خلاصه داستان سریال مثل هیچکس و بیوگرافی بازیگران سریال مثل هیچکس را خواهیم خواند. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان سریال مثل هیچکس

این سریال قصه پسر بزرگ یک خانواده است که او را داداشی خطاب می کنند، او پس از فوت پدر مسئولیت خانواده را برعهده می‌گیرد و با چالش‎‌هایی روبه‌رو می‌شود. با فوت پدر خانواده و با ازدواج کوچکترین برادر و فرزند خانواده، داداشی تصمیم می گیرد به وصیت پدرش اموال را بین خواهر ها و برادر ها و مادرش تقسیم کند که در این میان اتفاقاتی می افتد و…

حسین یاری در نقش داداشی

حسین یاری متولد ۱۶ دی ۱۳۴۶ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

وی سالها پیش ازدواج کرده است و سه فرزند به نام های سروش، سارا و علی دارد.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سریال دلدادگان متولد ۱۴ مهر ماه سال ۱۳۶۰ در تهران می باشد و اصالتا اهل شیراز است. او فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. وی عضو یک خانواده ۵ نفر است و دو خواهر کوچک تر از خود دارد.

فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. شاهرخ استخری در سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۱ ساله بود با سپیده بزمی پور ازدواج کرد، و حاصل این زندگی دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو متولد بلژیک هستند.

پرویز پورحسینی

پورحسینی متولد شهریور ۱۳۲۰، در سن ۷۹ سالگی و به دلیل ابتلا به کرونا چشم از جهان فروبست. وی دانش آموخته بازیگری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود.

او سالها پیش ازدواج کرده و تنها یک فرزند پسر بنام پورنگ پورحسینی دارد.

رامین راستاد

رامین راستاد متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ در مشهد، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی دانشجوی انصرافی رشته ادبیات در ترم سه دانشگاه است و اصالتا تهران می باشد.

او متاهل است و صاحب یک پسر و یک دختر به نام های صدف و آرشک می باشد.

مهران رجبی

مهران رجبی متولد ۱۲ دی ۱۳۴۰در کرج، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس می باشد.

وی اصالتاً اهل روستای «واریان» کرج است. پدرش باغبان و کشاورز بود. او با افسانه کیا ازدواج کرده است و سه فرزند بنام های زهرا، سارا و علیرضا دارد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی می باشد.

نفیسه روشن سالها پیش ازدواج کرده و بعد از مدتی به دلایلی از هم جدا شده اند.

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اهواز است و دارای اصالتی بختیاری می باشد. تحصیلات طهماسبی فوق دیپلم گرافیک است. او سه تا خواهر و برادر دارد به نام های سحر، ساغر و سینا.

سوگل طهماسبی در سال ۱۳۹۸ ازدواج کرده است.

جواد عزتی

محمدجواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران، بازیگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره می باشد. او از سال ۱۳۷۵ به‌ صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شده‌ است. عزتی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده‌ است.

جواد عزتی با مه لقا باقری (بازیگر) ازدواج کرده است.

آتنه فقیه نصیری

آتنه فقیه نصیری متولد ۲۳ آبان ۱۳۴۷ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است، مدتی از دوران کودکی خود را در چالوس بوده. مدرک لیسانس زبان اسپانیایی را از دانشگاه آزاد سال ۱۳۷۲ دریافت کرده است.

پدرش اصالتا اهل کلاردشت مازندران و افسر شهربانی بود و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام سارا دارد که ۵ سال اختلاف سنی دارند.

او همسر سابق فریبرز عرب نیا (بازیگر) می باشد که به دلایلی از هم جدا شده اند و بعد از آن هم ازدواج نکرده است.

پروانه معصومی

پروانه معصومی با نام اصلی سکینه کبودرآهنگی سال ۱۳۲۳ در یکی از محله های قدیمی تهران به نام محله دانشگاه تهران متولد شد و تحصیلاتش را در زمینه زبان های خارجی به سرانجام رساند.

این بانوی پیشکسوت دنیای هنر در خانواده ای مذهبی و پرجمعیت متولد شد و آنها در خانه ۷ خواهر و برادر هستند. بازیگر پیشکسوت دنیای هنر حدود سال ۴۲ به دانشگاه راه یافت و مدتی بعد برای ادامه تحصیل راهی آلمان شد.

مسعود معصومی همسر پروانه معصومی بود که در سال ۹۵ بر اثر بیماری درگذشت. آنها یک پسر به نام نیما دارند.

اصغر همت 

اصغر همت متولد ۲۷ آذر ۱۳۳۱، بازیگر سینما و تئاتر می‌باشد. او از دوران کودکی به تئاترهای تخت حوضی و تعزیه علاقه داشت و از دوران دبیرستان به فعالیت در تئاتر در این زمینه‌ها روی آورد. وی در سال ۱۳۵۹ در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد.

اصغر همت همسر افسر اسدی بازیگر است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد