معرفی فیلم ۶ صبح و علت انصراف مهران مدیری از جشنواره فیلم فجر

یکی از بزرگترین غایبین جشنواره فیلم فجر مهران مدیری و فیلمش می باشد که در این مطلب با علت انصراف او و معرفی فیلم جدیدش با شما خواهیم بود.

معرفی فیلم ۶ صبح و علت انصراف مهران مدیری از جشنواره فیلم فجر
صفحه اقتصاد -

مهران مدیری مرد هزار چهره سینما و تلویزیون کشورمان چند روزی است جدیدترین ساخته وی با حواشی همراه شده و گفته می شود این اثر سینمایی در جشنواره فجر حضور ندارد.

فیلم ساعت ۶ صبح

براساس آنچه در سایت سازمان سینمایی منتشر شده، پروانه ساخت فیلم سینمایی «ساعت ۶ صبح» به کارگردانی مهران مدیری اخیرا صادر شده و طبق اعلام روابط عمومی، فیلمبرداری در روزهای گذشته در تهران آغاز شده است.

«ساعت ۶ صبح» به نویسندگی و کارگردانی مهران مدیری پیش‌تر «بن بست» نام داشت.

این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی علی اوجی، با فیلمبرداری مسعود سلامی و بازی سمیرا حسن پور، مهردادصدیقیان، مونا فرجاد، تینو صالحی، سعید زارعی، مهران مدیری و جمعی دیگر از بازیگران تئاتر و سینما ساخته می‌شود.

همچنین گفته شده که جدیدترین ساخته مدیری مضمونی ملتهب و اجتماعی دارد.

آخرین فیلمی که مدیری در سینما کارگردانی کرده، «ساعت ۵ عصر» بود که سال ۱۳۹۵ ساخته شد. او در این سال‌ها بیشتر در عرصه بازیگری مشغول بود و تجربه‌های متفاوتی را از جمله بازی در سریال نمایش خانگی «خاتون» و فیلم سینمایی «خائن‌کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی پشت سر گذاشت.

مدیری در سال‌های گذشته در فیلم‌های سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» منوچهر هادی، «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی، «درخت گردو»ی محمدحسین مهدویان و «خائن‌کشی» مسعود کیمیایی بازی کرده که از میان آن‌ها فیلم کیمیایی هنوز اکران نشده است.

انصراف مهران مدیری از حضور فیلمش در جشنواره

تازه‌ترین ساخته سینمایی مهران مدیری با نام «ساعت ۶ صبح» امسال نتوانست به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند.

این در حالی‌ست که درباره دلایل پذیرفته نشدن فیلم مدیری گفته می‌شود مهران مدیری چهره سینمایی نیست، یا جشنواره جای سلبریتی بازی نیست و یا فیلم مدیری فیلم گیشه است و یا «ساعت ۶ صبح» کیفیت حضور در جشنواره ندارد.

ولی یک منبع آگاه به سینما اعتماد گفت: بخش‌هایی از فیلم مدیری به درخواست مسئولان جشنواره دچار ممیزی شده و مهران مدیری زیر بار ممیزی نرفته است و به همین دلیل فیلمش از جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شده است.

filme-saate-6-sobh-10

مهران مدیری

تازه‌ترین ساخته مدیری مضمونی ملتهب و اجتماعی دارد و سمیرا حسن پور، مهرداد صدیقیان، مونا فرجاد، تینو صالحی، سعید زارعی، مهران مدیرى و جمعی از بازیگران تئاتر و سینما در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. علی اوجی، تهیه‌کننده و مدیر فیلمبرداری «ساعت ۶ صبح» مسعود سلامی است.

فیلمنامه نویس «ساعت ۶ صبح»

عباس رافعی -کارگردان فیلم‌هایی همچون «فصل فراموشی فریبا» و «غیبت موجه» – که نامش به عنوان یکی از فیلمنامه‌نویسان فیلم «ساعت ۶ صبح» مطرح شده بود در این زمینه به ایسنا توضیح داده است:‌ فیلمنامه‌ای را نوشته بودم به نام «بن‌بست» که قرار بود خودم آن را کارگردانی کنم ولی آن را به آقای مدیری واگذار کردم. این فیلمنامه پس از بازنویسی و اعمال تغییراتی توسط مهران مدیری برای گرفتن پروانه ساخت، به «ساعت ۶ صبح» تغییر نام پیدا کرد.

اسامی بازیگران فیلم ساعت ۶ صبح

فیلم سینمایی «ساعت ۶ صبح» دارای قصه ای ملتهب و اجتماعی بر اساس طرحی از عباس رافعی و علی اوجی است. سمیرا حسن‌پور، مهرداد صدیقیان، مونا فرجاد و تینو صالحی از بازیگران این فیلم هستند. خود مهران مدیری نیز در این فیلم بازی می‌کند.

دیگر بازان این فیلم عبارتند از سعید زارعی ، منصور نصیری ، خیام وقار کاشانی ، نورآرش چارلی ، پوریا اصلان ، مریم مشهور ، علیرضا اسلام پناه ، رکسانا محمدرضا ، سارا مری ، سیما سرمد ، محمد برجلو ، علیرضا بیات ، ایمان صدیق ، حسام صلاحی نژاد ، سپیده بیگلری و آرش محمد الیگودرزی می باشند.

filme-saate-6-sobh-6

علی اوجی

علی اوجی زاده بازیگر نویسنده، کارگردان، تهیه‌ کننده موسیقی و استندآپ کمدین متولد ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ است. همچنین از دیگر فعالیت ‌های علی اوجی می ‌توان حضور در هر سه فصل مجموعه موفق دورهمی در کنار مهران مدیری را نام برد که از افراد موثر این مجموعه بود.

سریال های شوخی کردم، در حاشیه، عطسه، تعطیلات رؤیایی ،سال های دور از خانه، مرضیه و ملکه گدایان از مهمترین کارهای تلویزیونی و فیلم های خائن کشی، خوب، بد، جلف ، غیبت موجه و سینما شهر قصه از مهمترین کارهای سنیمایی این هنرمند می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد