تبریک تولد جنجالی همسر آقای بازیگر از طرف مازیار لرستانی

مازیار لرستانی در پستی متفاوت تولد همسر آقای اصغر همت را تبریک گفتند که خواهیم دید.

تبریک تولد جنجالی همسر آقای بازیگر از طرف مازیار لرستانی
صفحه اقتصاد -

افسر اسدی بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. وی ۲۶ دی ماه در میانه متولد شده و امسال ۶۶ ساله شد. مازیار لرستانی با انتشار یک عکس و دلنوشته احساسی، سالروز تولد ایشان را تبریک گفت. در قسمت زیر تصاویری از سنگ تمام مازیار لرستانی برای تولد افسر اسدی شاه بانوی هنرمند را قرار داده ایم.

تولد افسر اسدی

تولد-افسر-اسدی

دلنوشته مازیار لرستانی برای خانم بازیگر

مازیار لرستانی با انتشار این عکس در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

امروز تولد شاه بانوی هنرمند #افسر_اسدی.. است. بانویی اثیری، مهربان، خوش ذوق، با قریحه، درد آشنا، در همان روزهای اول دانشجویی در هنرهای زیبا در دپارتمان نمایشی.. افسر اسدی (که روزهای پایانی دانشجویی اش را تمام می کرد،) توجه مرا با، وقار و پاکی و شخصیت ذاتی اش جلب کرد.. و دانستم که از خانواده ای اصیل آذری زبان است و همسر دانشجوی پر آوازه شیرازی دانشگاهمان #اصغر _همت.. است.

و حالا، چهل و اندی سال است که عاشقانه این زوج و فرزندانشان را دوست دارم…❤ افسر اسدی، شاعری تواناست… روح بلندش پر غرور اما بی نخوت است.. درخشش اش در فیلمهای سینمایی مطرح، هرگز تواضع ذاتی اش را نگرفت، ثبات شخصیت و ثبات رفتار از ویژگیهای این بازیگر بی بدیل و تواناست…. همنشینی و هم کلامی با او همیشه برایم خوشایند است و از داشتن چنین دوستی، بخود می بالم.. تولد این الگو بانوی هنرمند، برتمام هنر دوستان مبارکباد

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان