جدول قطعی برق کرمانشاه فردا دوشنبه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۴ + برنامه زمانبندی قطعی برق کرمانشاه دوشنبه ابلاغ شد

جدول قطعی برق کرمانشاه فردا دوشنبه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۴ و برنامه زمانبندی قطعی برق کرمانشاه دوشنبه را در این خبر بخوانید.

جدول قطعی برق کرمانشاه فردا دوشنبه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۴ + برنامه زمانبندی قطعی برق کرمانشاه دوشنبه ابلاغ شد
صفحه اقتصاد -

احتمال قطعی برق کرمانشاه و جزئیات آن را در این گزارش بخوانید. 

زمانبندی خاموشی برق استان کرمانشاه دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۴ 

شرکت توزیع برق استان کرمانشاه اعلام کرد که در روز دوشنبه، ۲۷ مرداد ۱۴۰۴، احتمال قطعی برق برنامه‌ریزی‌شده وجود دارد. این تصمیم در پی افزایش بی‌سابقه مصرف برق و فشار شدید به شبکه توزیع گرفته شده است.  

جهت اطلاع از خاموشی برق روی لینک زیر کلیک کنید؛ 

خاموشی کرمانشاه

بررسی‌ها نشان می‌دهد بیشترین مصرف در ساعات عصر، بین ۱۲ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۲ رخ خواهد داد. شهروندان باید استفاده از دستگاه‌های پرمصرف مانند کولر، ماشین لباس‌شویی و وسایل گرمایشی را در این بازه‌های زمانی کاهش دهند. مسئولان از مشترکان خانگی و صنعتی خواسته‌اند با مدیریت مصرف، از ایجاد خاموشی‌های گسترده جلوگیری کنند. اطلاعات دقیق درباره مناطق درگیر و ساعات قطعی برق از طریق سایت رسمی شرکت توزیع برق استان قابل دسترسی است. کارشناسان تأکید کرده‌اند که همراهی مردم در کاهش مصرف، کلید جلوگیری از اختلال در شبکه و حفظ پایداری توزیع برق است.

امیدواریم مدیریت بار برق تا پایان شهریور به اتمام برسد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از احتمال تداوم برنامه‌های مدیریت بار و خاموشی‌ها تا پایان شهریور خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با کمترین فشار به مشترکان، از تابستان گرم امسال عبور کنیم.

عبدالرضا علیرضاپوری امروز یکشنبه ۲۶ مرداد در نشست خبری با اشاره به وضعیت ناترازی انرژی کشور گفت: «پیک مصرف برق در استان امسال به ۹۴۵ مگاوات رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۶ تا ۷ درصد رشد داشته است.»

وی ابراز امیدواری کرد: با همراهی مشترکان و گذر از روزهای گرم، رکورد تازه‌ای در مصرف برق استان ثبت نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه معمولا در سال‌های گذشته از اواخر مرداد یا نیمه شهریور بار مصرفی کاهش پیدا می‌کرد، افزود: «به دلیل تداوم گرما و کمبود بارش‌ها که بر میزان ذخیره آب سدها و تولید نیروگاه‌های برق‌آبی اثر گذاشته، احتمال دارد مدیریت بار تا پایان شهریور ادامه پیدا کند.»

علیرضاپوری در خصوص خاموشی‌ها نیز گفت: «قطع برق بعضا خارج از زمان‌بندی اعلام‌شده اتفاق می‌افتد که علت آن اعمال مدیریت بار از مرکز است. برنامه فعلی دو ساعت خاموشی در روز است، اما ممکن است در صورت نیاز برق حدود ۳۰ درصد مشترکان روزی دوبار قطع شود.»

وی با تاکید بر تلاش برای کاهش فشار بر صنایع و کشاورزی تصریح کرد: «شبکه برق ماهیتی ملی دارد و نمی‌توان یک استان را به‌طور مستقل مدیریت کرد.»

وی همچنین به اقدامات صورت‌گرفته برای مدیریت مصرف اشاره کرد و افزود: «حدود نیمی از ادارات استان مجهز به کنتور هوشمند شده‌اند که در کنترل مصرف نقش مهمی داشته است.»

به گفته علیرضاپوری، در استان حدود ۱۰ هزار مشترک پرمصرف وجود دارد که مصرف آنها ۲.۵ تا ۴ برابر الگوست و برای این گروه، قبض ۱۵ روزه صادر می‌شود.

این مقام مسئول بخشی از فشار بر شبکه را ناشی از فعالیت غیرمجاز ماینرها دانست و گفت: «امسال ۷۵۰ دستگاه استخراج رمزارز در استان کشف و جمع‌آوری شد و از این نظر در میان سه شرکت برتر کشور قرار داریم.»

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در پایان به اقدامات ویژه برای ایام اربعین اشاره کرد و از تقویت شبکه برق مسیر زوار تا مرز، تامین روشنایی مسیرها و پارکینگ‌ها، برق‌رسانی به موکب‌ها، نانوایی‌ها، سردخانه‌ها، اورژانس، هلال‌احمر و بیمارستان صحرایی خبر داد.

به منظور ایجاد بسترهای پایدار، یکپارچه و هوشمند در ارائه خدمات، سند توسعه دولت الکترونیک و خدمات غیرحضوری برق پایتخت تدوین شده تا به عنوان نقشه راهی جامع، فرآیند تحول دیجیتال و تسهیل دسترسی مشترکان به خدمات برخط را فراهم کند.

به گزارش ایسنا، سند توسعه دولت الکترونیک و خدمات غیر حضوری برق پایتخت با هدف تسهیل دسترسی شهروندان، کاهش مراجعات حضوری، صرفه‌جویی در وقت و هزینه و افزایش شفافیت در فرآیندها، ارائه شد.

علیرضا سلطانی راد - مجری طرح توسعه دولت الکترونیک برق پایتخت با اشاره به این سند گفت: تدوین و اجرای سند خدمات غیرحضوری، نقطه عطفی در مسیر حرکت به سوی دولت الکترونیک است. هدف ما ایجاد تحول بنیادین در ارائه خدمات و فراهم کردن بستری ساده، سریع و ایمن برای تمامی مشترکان است.

وی افزود: بر اساس سند راهبردی خدمات غیرحضوری که توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تدوین و تصویب شده است، مجموعه‌ای جامع از خدمات به‌صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری در اختیار مشترکان قرار گرفته است. این سند به‌ عنوان نقشه راه شرکت، بر توسعه خدمات برای سه گروه اصلی شامل شهروندان، سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی تأکید دارد و تمامی اقدامات شرکت در این مسیر بر اساس آن برنامه ‌ریزی و اجرا می‌شود.

مجری طرح توسعه دولت الکترونیک برق پایتخت اضافه کرد: شهروندان می‌توانند بسیاری از امور خود همچون دریافت و پرداخت صورتحساب برق، ثبت و پیگیری درخواست‌ها، اعلام و رفع خرابی‌ها و همچنین ثبت‌ نام برای انشعاب جدید را از طریق بسترهای بر خط انجام دهند.

طبق اعلام وزارت نیرو، وی افزود: همچنین سازمان‌های دولتی و نهاد های اجرایی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به شکلی سریع‌تر و شفاف‌تر دریافت کنند و واحدهای تجاری و خصوصی نیز از سرویس‌های اختصاصی و پشتیبانی غیرحضوری بهره‌مند می‌شوند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار