مشکل کمبود بنزین و تعطیلی پمپ‌ های بنزین آذربایجان شرقی کی حل می شود؟ علت تعطیلی چیست؟

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: مشکل کمبود بنزین و تعطیلی پمپ‌های بنزین در استان تا هفته آینده حل خواهد شد.

مشکل کمبود بنزین و تعطیلی پمپ‌ های بنزین آذربایجان شرقی کی حل می شود؟ علت تعطیلی  چیست؟
صفحه اقتصاد -

ناصر راشدی اظهار کرد: علت تعطیلی برخی پمپ‌های بنزین در استان، نقل و انتقالات است، چون به‌دلیل مصرف زیاد، تولید استان جوابگو نیست.

علت تعطیلی پمپ بنزین های استان آذربایجان شرقی چیست؟ 

وی با بیان اینکه این فرآورده‌ها از محلی دور به استان ما ارسال می‌شود و در نقل و انتقالات مشکل پیش می‌آید، ادامه داد: به محض اطلاع از تعطیلی پمپ بنزین‌ها در هر منطقه‌ای از استان در سریع‌ترین زمان، بنزین به این جایگاه‌ها ارسال می‌شود.

او بیان کرد: این مشکل با بازگشایی مدارس که سهمیه بنزین شارژ می‌شود، مصادف شد و از طرف دیگر، با شایعه گرانی بنزین مراجعه به پمپ بنزین‌ها افزایش یافته است.

راشدی با بیان اینکه از یکشنبه این مشکل رفع خواهد شد، گفت: جایگاه‌های گاز خلوت است و کسانی که قبلاً از گاز استفاده می‌کردند اکنون به پمپ بنزین مراجعه می‌کنند. به همین دلیل مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش یافته است.

وی با توصیه‌ای به مردم از آنها درخواست کرد که نگران گرانی بنزین نباشند و افزود: چنین بحثی وجود ندارد و در طول ماه نیز می‌توانند از سهمیه خود استفاده کنند. مردم حوصله به خرج دهند و در حالت فعلی از گاز استفاده کنند تا این مشکل حل شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد