‍ با حضور جعفری‌فر و مدیر منابع انسانی پترول؛

کارگاه «توسعه فردی و نشاط سازمانی » در پتروشیمی ایلام برگزار شد

با حضور داود جعفری‌فر؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام، صادق معمار؛ مدیر منابع انسانی پترول، مشاور مدیرعامل پترول، اعضای هیات علمی دانشگاه و مدیران مجتمع شرکت پتروشیمی ایلام، مجموعه کارگاه های توسعه فردی و نشاط سازمانی در این مجتمع برگزار شد.

کارگاه «توسعه فردی و نشاط سازمانی » در پتروشیمی ایلام برگزار شد
صفحه اقتصاد -

جعفری‌فر در این کارگاه؛ نشاط، مهارت‌ها و توسعه فردی را از مهم‌ترین الزامات سازمان موفق ارزیابی کرد و گفت:با برگزاری دوره‌های آموزش بسیاری از مشکلات اجتماعی و فردی حل خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام تاکید کرد: مهارت‌های سرپرستی و مدیریتی و توسعه فردی  در تمام رده‌های مدیریت تیمی، سرپرستی و کارگری میبایست مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باب گفتگو و تعامل بین مدیران و کارکنان در‌ تمام سطوح ضروری است ادامه داد:

تاثیر آموزش در محیط کار به خانواده‌ها منتقل می‌شود و این امر در بهبود نشاط همزمان در خانواده و محیط کار موثر است .

معمار؛ مدیر منابع انسانی گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی هلدینگ خلیج‌فارس  با بیان اینکه اساس هر سازمان و سیستمی نیروی انسانی است اظهار داشت:توجه به نیروی انسانی بهبود روند، اصلاح فرایند‌ها و افزایش اثربخشی را به دنبال خواهد‌ داشت.

صادق معمار افزود: طرز مواجهه مدیران با مشکلات و سبک زندگی کارکنان می‌تواند در افزایش نشاط سازمانی تاثیر مثبتی داشته باشد.

معمار ادامه داد: ترویج نشاط سازمانی و مهارت در زندگی شغلی باید مورد توجه کارکنان و مدیران منابع انسانی مجتمع پتروشیمی ایلام قرار گیرد.

مدیر منابع انسانی پترول بیان مشکلات، کنترل توقعات و تغییر گفتمان اعتراضی کارکنان را لازمه تغییر سبک زندگی و نشاط عنوان کرد و افزود:ارتقاء روابط سازمانی باید به نشاط سازمانی منتج شود.

وی با بیان اینکه با تصویب هلدینگ خلیج فارس و پترول این طرح به مدت یک‌سال در راستای ارتقاء نشاط و بهبود سبک زندگی در مجتمع پتروشیمی ایلام اجرا می‌شود یاداور شد:نشست مستمر با مدیران، نیروهای کارفرما، نفرات پیمانکاری و جامعه هدف از اولویت‌های طرح بهبود سبک زندگی و نشاط در شرکت‌های تابعه پترول است.

فرشید ابراهیم‌پور رئیس منابع انسانی پتروشیمی ایلام نیز گزارشی از عملکرد واحد منابع انسانی ارائه کرد و مدیران این شرکت نیز به بیان نقطه‌نظرات کارشناسی پیرامون سبک زندگی و مهارت‌افزایی پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد