برترین ایده‌های رویداد بین المللی ایده شو معرفی شدند

سه عنوان ایده در اولین رویداد بین المللی ایده شو که توسط شرکت پتروشیمی زاگرس در مجموعه اقامتی و رفاهی این شرکت واقع در بندر تاریخی سیراف در تاریخ‌های 6 و 7 خردادماه سال جاری برگزار گردید؛ به عنوان ایده‌های برتر معرفی شدند.

برترین ایده‌های رویداد بین المللی ایده شو معرفی شدند
صفحه اقتصاد -

در این رویداد بزرگ 28 ایده از شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، مراکز علمی تحقیقاتی، پارک‌های علم و فناوری داخلی و خارجی و مراکز تحقیق و توسعه شرکت‌های پتروشیمی از شش استان داخلی و سه کشور خارجی: چین، هند و امارات متحده عربی به دبیرخانه رویداد ارسال کردند که از میان 28 ایده، 16 ایده منتخب کمیته فناوری و نوآوری رویداد، وارد بخش مسابقه شد که پس از ارائه تیم‌ها و امتیاز دهی کمیته داوران، سه ایده به عنوان ایده‌های برتر انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، بنا بر این گزارش، ایده اندازه‌گیری دما مبتنی بر تکنولوژی‌های DFOS با کسب امتیاز 79.5 مقام اول؛ ایده تولید کم‌ هزینه و عملیاتی متوکسید سدیم از متانول با کسب امتیاز 72.5 مقام دوم و ایده تولید سوخت جت تجدیدپذیر (SAF) از متانول با کسب امتیاز 71.5 مقام سوم را کسب کردند.

شایان ذکر است صاحبان ایده‌ها به ترتیب مقام اول تا سوم: غلامرضا مومن از شرکت ستاره آرمان کنترل، سیده آزاده میروکیلی از دانشگاه خلیج فارس و فاطمه پرویزی و علی غفاری از پژوهشگاه صنعت نفت می‌باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان