در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی هنگام اعلام شد:

واحد آمونیاک پتروشیمی هنگام، بزودی توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام، ضمن تشکر و قدردانی از اعضای محترم هیئت مدیره، مدیران عامل گذشته و مدیران ارشد شرکت در راستای خدمات ارزنده‌ای که برای این طرح به ارمغان آورده‌اند، گفت: واحد آمونیاک در آینده نزدیک توسط رئیس‌جمهور محترم افتتاح خواهد شد و پس از آن و به زودی شاهد تولید اوره خواهیم بود.

واحد آمونیاک پتروشیمی هنگام، بزودی توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
صفحه اقتصاد -

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی هنگام روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ و با حضور اکثریت سهامداران رسمیت یافته و برگزار شد و صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی هنگام، دکتر غلامرضا جمشیدی در این مجمع با ارائه گزارش تکمیلی در خصوص فاز یک و دو (واحد آمونیاک و اوره) شرکت، اظهار داشت: اوره به دلیل مصارف کشاورزی، امنیت غذایی جهان را تامین می‌کند و با توجه به شرایط اسکله اختصاصی این شرکت، ما توان و آمادگی صادرات این محصول به اکثر نقاط جهان را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته، راکتور اوره از طریق اسکله اختصاصی صادراتی این شرکت وارد خواهد شد و این راکتور سنتز به دلیل لایسنسی که دارد، نیاز به کاتالیست نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام بیان کرد: طبق هماهنگی با شرکت پیمانکار و تامین نیازهای مالی، روند پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت و پس از بهره برداری از واحد اوره، محصول آمونیاک تولیدی هنگام، تبدیل به اوره خواهد شد. جمشیدی با اشاره به رکورد قریب به ۲۱ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه، افزود: علیرغم خطراتی که در مسیر راه اندازی واحد آمونیاک وجود داشت، این واحد با کمک نیروی انسانی متخصص، بدون هیچ حادثه‌ای به تولید رسید و با تکمیل زودهنگام اسکله توسط متخصصان و نیروهای توانمند این شرکت، تاکنون ۱۴ کشتی صادرات داشته‌ایم.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد و حمایت‌های همه جانبه دکتر علی عسکری در راستای به تولید رسیدن واحد آمونیاک، اظهار امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۳ واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام نیز به بهره برداری رسیده و این شرکت به طور کامل از قالب طرح خارج شده و با تولید و صادرات محصول اوره، میزان قابل توجهی ارزآوری برای کشور به ارمغان آورده و موجب درخشش و سرافرازی ایران عزیز شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان