نفت پاسارگاد در مسیر چابکسازی سازمانی؛ تفویض اختیار و تمرکز زدایی در دستور کار قرار می‌گیرد

اکبر دادخواه، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد، امروز از مجتمع شیراز بازدید و بر ضرورت تفویض اختیار به مدیران میانی در مجتمع‌ها تأکید کرد.

نفت پاسارگاد در مسیر چابکسازی سازمانی؛ تفویض اختیار و تمرکز زدایی در دستور کار قرار می‌گیرد
صفحه اقتصاد -

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد، در جریان بازدید از مجتمع شیراز در جلسه با مدیران و کارکنان این مجموعه بیان داشت: ضرورت تفویض اختیار به مدیران مجتمع در استان‌ها از جمله طرح‌های مدنظر مدیریت فعلی می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت پاسارگاد؛ دادخواه با اشاره به اینکه در مدل‌های سازمانی کشورهای توسعه‌یافته، تمرکززدایی یک رویه‌ی رایج و متداول است افزود: بسیاری از شرکت‌های مطرح دنیا از این سیستم (تمرکززدایی) به عنوان یک ابزار موثر در رسیدن به اهداف خود استفاده کرده و نتایج چشم‌گیری را به ارمغان آوردند.

دادخواه ادامه داد: مدیریت فعلی نیز در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش تولید، حفظ رضایت ذی‌النفعان و پیشبرد سند چشم‌انداز ترسیم شده شرکت، اجرای این طرح  را در نظر دارد؛ تا به این ترتیب مدیران شرکت نفت پاسارگاد با آزادی عمل در چارچوب سیاست‌های کلی اقدام به تصمیم‌گیری کنند.

وی همچنین با اشاره به موقعیت ژئواستراتژیک شیراز عنوان کرد: از آن‌جایی که این مجتمع به جهت موقعیت جغرافیایی گلوگاه‌های متنوعی دارد، امکان دسترسی به کلیه بازارهای داخلی و پایانه های صادراتی را فراهم می‌کند.

دادخواه افزود: بنابراین یکی از تاکیدات ما علاوه بر بحث افزایش تولید تمرکز بر بازار فروش مخصوصا داخلی است. توصیه می‌شود هر مجتمع با استفاده از ظرفیت‌های‌ استان خود در این زمینه اقدام کرده و گزارشات لازم را تهیه نماید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان