مدیرعامل شرکت آریاساسول در آیین اختتامیه جشنواره خلاقیت و اثر بخشی:

روحیه یادگیری کارکنان منجر به اعتلای سازمان شده است

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به اقدام‌های خلاقانه و اثربخش کارکنان در بخش‌های مختلف شرکت، نتیجه این اقدام‌ها را پیشرو بودن آریاساسول در بین سایر شرکت‌های تمامی صنایع کشور دانست.

روحیه یادگیری کارکنان منجر به اعتلای سازمان شده است
صفحه اقتصاد -

محمدرضا حیدرزاده در آیین اختتامیه جشنواره سالانه خلاقیت و اثربخشی که ظهر امروز (یکشنبه 13 اسفندماه 1402) در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی برگزار شد، ضمن خوشامدگویی و قدردانی از همکارانی که دغدغه خلاقیت و اثربخشی دارند، گفت: شرکت آریاساسول در سالی که رو به پایان است، با موفقیت‌هایی از جمله انتخاب به‌عنوان کارفرمای برتر و حضور در رویداد تجارب برتر با استفاده از پتانسیل کارکنان، گام‌های بلندی در زمینه خلاقیت و اثربخشی برداشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، وی از تولید گریدهای جدید در شرکت در نتیجه خلاقیت کارکنان یاد کرد و گفت: چنین اقدام‌هایی موجب افتخار برای سازمان و کشور شد و محصولاتی که پیش‌تر از خارج وارد می‌شد، به‌همت همکاران و به‌دست توانمند آن‌ها در آریاساسول تولید می‌شود و از خروج ارز جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول به افتخارآفرینی در رویدادهای داخلی و بین‌المللی اشاره کرد و افزود: در رویداد بین‌المللی تجارب برتر (Best Practice) موفق به افتخارآفرینی برای شرکت و کشور شده‌اید که به ارتقا جایگاه سازمان منجر شد.

حیدرزاده با اشاره به فرهنگ یادگیری که در آریاساسول جاری است، تصریح کرد: روحیه یادگیری در شرکت پلیمر آریاساسول از تجربه بالای کارکنان آن نشأت می گیرد و باعث شده همواره به‌سوی پیشرفت و کمال باشیم.

وی با بیان اینکه آریاساسول در صنعت نفت به‌عنوان یک شرکت پیشرو شناخته می‌شود، اذعان کرد: آریاساسول در خارج از صنعت نیز به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر شناخته می‌شود، به‌طوری که در سال جاری از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار به‌عنوان ناشر برتر انتخاب شدیم و این در حالی بود که شرکت‌های بزرگ‌تری در بورس حضور دارند.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، این افتخارات را حاصل همکاری تمامی کارکنان برشمرد و تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد که آریاساسول به بلوغ سازمانی دست یافته که متکی بر فرد نیست.

حیدرزاده ضمن ابراز امیدواری برای ثبت رکورد تولید و فروش در پایان سال جاری گفت: همواره تلاش بر این بوده که فضایی برای شکوفایی ایده‌ها و خلاقیت کارکنان فرآهم کنیم تا استعدادهای شما در جهت رشد شرکت مورد استفاده قرار گیرد.

وی در پایان ضمن قدردانی از حضور کارکنان در انتخابات روز جمعه در شرکت گفت: همه همکاران از تمامی واحدها در پای صندوق رأی حضور داشتند که نشان می‌دهد اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کشور برای تمامی ما مهم است و دغدغه انتخاب تصمیم گیران کشور را داریم و امیدوارم مسئولین قدر این حضور چشمگیر همکاران عزیز ما را بدانند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد