پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت ولادت امام زمان (عج)

دکتر خلیلی نیا به مناسبت سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) در پیامی این مناسبت فرخنده را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت ولادت امام زمان (عج)
صفحه اقتصاد -

دکتر علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند ، متن پیام تبریک مدیرعامل شاراک بدین شرح است :

فرارسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج)  را خدمت تمامی مدیران، کارکنان و کارگران تلاشگر شرکت معظم پتروشیمی شازند و خانواده های ارجمندتان تبریک و شاد باش عرض می نمایم.

خداوند متعال را شاکریم که تحت لوای پر نور و برکت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در سرزمین ولایت ، ایران عزیز اسلامی، سالروز ولادت با سعادت ذخیره انبیا و اولیای الهی را به جشن نشسته و برای سلامتی و تعجیل در فرج مولایمان دست بر دعا برمیداریم.

حضرت صاحب الزمان(عج) بر اساس سیره اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) به دنبال حق طلبی و برقراری عدالت در جای جای زمین خواهد بود و ما نیز به عنوان سربازان و دوستداران آن امام همام، همواره باید پیروی از سیره و منش اسلام ناب محمدی در این راه گام برداشته و در تمامی شئونات زندگی مکتب اهل بیت را سرلوحه خود قرار دهیم.

امید است که چشم های ما به قدوم مبارک امام عصر(عج) منور گردد و خورشید معرفت بر دلهایمان بتابد، ان شاء الله.

اینجانب فرارسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) را به تمامی مسلمین جهان و همچنین همکاران عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و برای شما عزیزان از درگاه خداوند بزرگ آرزوی شادی و تندرستی دارم.

علیرضا خلیلی نیا

مدیرعامل و عضو هیات مدیره

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان