فرایند مصاحبه آزمون استخدامی کارآموزی شرکت پلیمر آریاساسول در حال انجام است

انتظار می‌رود فرایند جذب افراد به‌صورت کارآموزی در شرکت پلیمر آریاساسول با برگزاری آزمون عملی و مصاحبه حضوری به‌زودی تکمیل شود.

فرایند مصاحبه آزمون استخدامی کارآموزی شرکت پلیمر آریاساسول در حال انجام است
صفحه اقتصاد -

پس از برگزاری آزمون استخدامی کارآموزی آریاساسول به‌صورت کتبی و اعلام نتایج آن و معرفی لیست سه برابر ظرفیت مورد نیاز شرکت، آزمون عملی و مصاحبه حضوری متقاضیان از روز چهارشنبه (۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲) آغاز شد و تا پایان امروز (۲۰ بهمن‌ماه) ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، هزار و ۵۳۹ نفر متقاضی شرکت در آزمون بوده‌اند که از این تعداد هزار و ۱۵۴ نفر در جلسه آزمون کتبی حاضر شدند.

بر این اساس با توجه به نیاز شرکت برای به‌کارگیری ۴۵ نفر نیروی متخصص به‌صورت کارآموزی، لیست سه برابر ظرفیت مورد نیاز شامل ۱۳۵ نفر به‌عنوان پذیرفته شده در آزمون کتبی منتشر شد و از آن‌ها برای شرکت در فرایند مصاحبه عملی و حضوری در محل دانشگاه جامع علمی - کاربردی شهرستان عسلویه دعوت به‌عمل آمد.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران به‌عنوان برگزارکننده این آزمون با همکاری نماینده‌های واحدهای فنی و تخصصی و با حضور روانشناس صنعتی متقاضیان استخدام را در ۸ گروه آزمونی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، نتیجه آزمون کتبی ۶۰ درصد و نتیجه آزمون عملی و مصاحبه حضوری، ۴۰ درصد نمره نهایی برای احراز صلاحیت متقاضی را تشکیل می‌دهد.

انتظار می‌رود به‌زودی تمامی فرایندهای مرتبط با جذب افراد تکمیل و دعوت از آن‌ها برای آغاز فعالیت در شرکت انجام شود.

این آزمون با هدف جذب نیروهای بومی به شیوه کارآموزی مطابق با مقررات اشتغال نیروی انسانی، بیمه و تأمین اجتماعی در مناطق آزاد تجاری – صنعتی جمهوری اسلامی ایران برگزار شده بود.

تصمیم به برگزاری این آزمون، در راستای سیاست‌های حمایت‌گرایانه محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول از اشتغال‌زایی در منطقه با استفاده از پتانسیل نیروهای توانمند بومی استان بوشهر و سه شهر لامرد، مهر و پارسیان و به‌منظور تأمین و تکمیل نیازمندی‌های نیروی انسانی در مشاغل مورد نیاز، اجرایی شد.

تمامی اطلاع‌رسانی‌های آتی در این رابطه از طریق سایت https://aspc.iran-azmoon.ir/ انجام می‌شود و اطلاعات مغایر از منابع دیگر مورد تأیید آریاساسول نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد