پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

دکتر علیرضا خلیلی نیا در پیامی آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
صفحه اقتصاد -

دکتر علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل شاراک در پیامی آغاز  ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک عرض نمود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند ، متن پیام دکتر خلیلی نیا بدین شرح می باشد:

 بسم الله الرحمن الرحیم

"وَالْفَجْرِ، وَلَیَالٍ عَشْرٍ"

با درود بر روح پاک و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و نیز روح پر فتوح و آسمانی شهدای گرانقدر ایران اسلامی، با لطف و عنایت پروردگار متعال، امروز چهل و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را در کنار یکدیگر آغاز می نماییم.

 جمهوری اسلامی ایران امروز ثمره 45 سال عزت، افتخار و سربلندی خود را جشن می گیرد و درخت تنومند انقلاب، در دل های مردم شریف و نجیب ایران اسلامی ریشه داشته و این مردم عزیز و غیور همواره در صحنه ها و عرصه های مختلف با تمام وجودشان ثابت کردند که پای نظام مقدس و الهی خود ایستاده و همواره گوش به فرمان ولی امرشان، حضرت آیت الله خامنه ای (دامه برکاه) می باشند.

 در طول چهار دهه از عمر با افتخار جمهوری اسلامی چه هموطنان عزیزمان و چه جهانیان در بسیار از عرصه ها شاهد کسب موفقیت ها، افتخارات و دستاوردها بی نظیر در این کشور بوده که بسیاری از این افتخارات در سطح بین المللی شگفتی آفرین بوده است.

 ما در مجموعه معظم پتروشیمی شازند مفتخریم که به عنوان یک صنعت مولد و پیشتاز همواره در راستای پیشرفت و آبادی میهن اسلامی خود گام های بلند و موثری برداشته و در مسیر رشد و تعالی و بالندگی قرار داریم.

  این مجموعه را می توان یکی از مهم ترین و ارزنده ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که با تکیه بر توانمندی های کم نظیر، دانش بومی و خودباوری افتخارآفرین بوده است.

 دگر بار آغاز دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال می خواهم همه ما ایرانیان این وصیت شهید دلها، سردار حاج قاسم سلیمانی را که فرمود: "قرارگاه حسین بن علی، ایران است؛ بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند" همواره سرلوحه زندگی اجتماعی خود قرار دهیم و برای عزت میهن عزیزمان با جان و دل تلاش نماییم.

 علیرضا خلیلی نیا

مدیرعامل و عضو هیات مدیره

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان