چهره پیشکسوت صنعت و مدیرعامل اسبق پتروشیمی بندر امام در آیین پنجاه سالگی تاسیس

مدیرعامل اسبق پتروشیمی بندر امام : فرهنگ هر شرکت و هر سازمان به تفکر و مدل ذهنی مدیریت ارشد آن بستگی دارد، اجرای این رویداد بزرگ با این سطح از محتوا من انتظار نداشتم، واقعا در این دو روز نحوه تفکر دکتر ” سپهدار انصاری نیک ” کاملا دستم آمد و لذت بردم ضمن تشکر، اقدام ایشان شایسته تحسین است.

چهره پیشکسوت صنعت و مدیرعامل اسبق پتروشیمی بندر امام در آیین پنجاه سالگی تاسیس
صفحه اقتصاد -

مهندس ” عادل نژاد سلیم ” چهره پیشکسوت صنعت و مدیرعامل اسبق پتروشیمی بندر امام در آیین اختتامیه رویداد بزرگ پنجاهمین سالروز تاسیس این شرکت با قدردانی از بانیان اجرای این اقدام ماندگار گفت: حیفم آمد و دور از انصاف دیدم که من در این رویداد تحول ساز نباشم تا از زحمات مدیریت، کارکنان و کارگران از طرف مدعوین عزیز و به نمایندگی از آنها واقعا تشکر کنم.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بندر امام ، این دانش‌آموخته مهندسی شیمی از دانشگاه صنعت نفت و مدیر کارآمد و با سابقه درخشان در صنعت با اشاره به سختی ها و حساسیت کار در این عرصه و با بیان این نکته برای حاضرین که ببینید این سالن چگونه ساخته شده در مقام حرف صرفا یک کلمه است ولی آنانی که این کار را کردند می دانند چه مشکلات و سختی هایی داشته است با این نگاه اهمیت و اثرگذاری تلاش در جهت توسعه همه جانبه صنعت را تبیین کرد.

وی که دو دهه پیش‌تر مدیرعاملی شرکت پتروشیمی بندرامام را برعهده داشت تصریح کرد : فرهنگ هر شرکت و هر سازمان به تفکر و مدل ذهنی مدیریت ارشد آن بستگی دارد و اجرای این رویداد بزرگ با این سطح از محتوا من انتظار نداشتم ، واقعا در این دو روز نحوه تفکر دکتر ” سپهدار انصاری نیک ” کاملا دستم آمد و لذت بردم ضمن تشکر اقدام ایشان و همکاران را می ستایم .

مهندس نژاد سلیم در ادامه ضرورت ارتباط همه علوم با هم را مطرح کردهمه علوم با هم در ارتباطند گذشت آن زمان که روزها و شب ها سرکار می ماندیم الان دیگر علم و تکنیک کار می کند وقتی که آینده صنعت پتروشیمی را مطالعه می کردم وقتی به ۲۰۵۰ رسید با این مهارت و این تکنیک و روشها همه ریجکت هستیم واین یعنی نیاز های جهان رو به این رویکرد است و یک نیرویی نیاز خواهد بود که مهارت مورد نیاز آن زمان را داشته باشد .

وی به گذشته های کاری خود و نیروی کار آن زمان گریزی زد و افزود : آن زمان که اوایل کار بود دانش و تجربه مان کم بود بعضا چهار شبانه روز نمی رفتیم الان اینکار کنیم میگویند خیلی ناتوان است باید تفکر کار کند باید تکنیک کار کند و باید علمی کارکرد و باید بین خانه و خانواده تعادل ایجاد شود اینها لازم و ملزوم یکدیگرند .

مهندس نژادسلیم مدیرعامل اسبق پتروشیمی بندر امام تصریح کرد : انسان با دو پا پایدار است تجربه و علم ، یک پا پایداری ندارد واین نیازهای انسان در عصر کنونی است و پتروشیمی الان دنیا را گرفته ودر زندگی مان وارد شده است .

ایشان نگرانی های آینده را خاص نفت خام دانست و اظهار کرد : پیش بینی کرده اند در سال ۲۰۳۰ ( ۳۰ درصد) نفت خام و در سال ۲۰۵۰ پنجاه درصد نفت خام در اختیار پتروشیمی خواهد بود این یعنی دنیا این را فهمیده پتروشیمی موتور توسعه تمام دنیاست و ما باید جغرافی بدانیم تاریخ بدانیم و باید فرهنگ را بشناسیم و وقتی تاریخ را ندانیم نمی توانیم مدیریت کنیم مدیریت های سنتی جواب نمی دهد .

مدیرعامل اسبق بندر امام نوع نگاه در مدیریت را مهم دانست و گفت : سرمایه ما نیروی جوان است این ها باید هدفدار تربیت شوند تربیت صرفا مسائل فنی مهارتی نیست باید بدانیم چطور و چگونه و به کدام راه برویم واین تفکر و نوع نگاه است که بهره وری و ارزش آفرینی را ایجاد می کند .

وی در خاتمه جشن پنجاه سالگی تاسیس پتروشیمی بندر امام را بسیار پرمحتوا و پرمعنی توصیف کرد و با تشکر از دکتر انصاری نیک خطاب به وی افزود : واقعا همه راضی هستند و امیدوارم آن اهداف و چشم اندازی که شما به تصویر کشیدید با استراتژی درست و با توجه درست به نیروی انسانی و آموزش صحیح عملا محقق شود .

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد