اطلاعیه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

پیرو اطلاعیه 28/04/1402، به اطلاع متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس که در تاریخ 28 و 29/02/1402 برگزار شد، می‌رساند کارنامه نتایج آزمون مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است.

اطلاعیه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس
صفحه اقتصاد -

متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون و در صورت قبولی در آزمون مذکور، ضروری است به نکات زیر توجه نمایند:

1.    متقاضیان ضمن مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، چنان‌چه در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون قرارگرفته‌اند می‌بایست به منظور طی سایر مراحل استخدام (آزمایشات و معاینات پزشکی، گزینش) به شرح ذیل اقدام نمایند:

- دعوت به شروع به‌کار پذیرفته‌شدگان نهایی در4 گروه و بر اساس نیاز پالایشگاه صورت می‌پذیرد لذا عدم دعوت در گروه‌های ابتدایی به معنای عدم پذیرش نمی‌باشد.

- به همراه داشتن مدارک ذیل در زمان انجام معاینات طب کار الزامی می‌باشد:

4 قطعه عکس (4*3)

اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی افراد تحت تکفل

اصل گواهی عدم سوء پیشینه

2. قبولی در این آزمون صرفاً به معنای کسب حداقل امتیاز علمی لازم برای سیر سایر مراحل استخدامی (طب کار و گزینش) می‌باشد و هیچ‌گونه حقی را برای استخدام داوطلب پذیرفته شده ایجاد نمی‌نماید.

3. قبول‌شدگان بر اساس کارنامه آزمون برای پیگیری سایر مراحل استخدامی می‌بایست به سایت شرکت نفت ستاره خلیج فارس به نشانیwww.pgsoc.ir   مراجعه نموده و اطلاعیه‌های مربوط به زمان حضور جهت انجام سایر مراحل استخدامی را پیگیری و در موعد مقرر به محل‌های تعیین شده از سوی شرکت نفت ستاره خلیج فارس مراجعه نمایند.

4. در صورتی که پذیرفته‌شدگان در مهلت تعیین شده برای سیر سایر مراحل استخدامی مراجعه ننمایند به منزله انصراف تلقی گردیده و داوطلب حق هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

5. چنان‌چه به هر دلیلی صلاحیت‌های عمومی فرد پذیرفته‌شده از سوی هسته گزینش مورد تأیید قرار نگیرد کسب نمره حد نصاب قبولی ،انجام معاینات پزشکی، ارائه گواهی سوءپیشینه و همچنین شرکت در دوره کارآموزی ، هیچ‌گونه حقی جهت استخدام در شرکت نفت ستاره خلیج فارس ایجاد نخواهد کرد و از ادامه فرایند استخدام ایشان جلوگیری خواهد شد.

6.بـا توجـه بـه ضوابط و شرایط اعلام شده در دفترچه آزمــون اســتخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس در سـال 1401 شرایط بهـره‌منـدی از تمامی سهمیه‌ها و .... بـه اطـلاع داوطلبـان رسـیده اسـت. بنـابراین بـه درخواسـت‌هـای تغییـر وضـعیت در سهمیه‌ها، ترتیـب اثـر داده نخواهـد شـد.

لازم به توضیح است تمامی اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس از طریق درگاه اطلاع رسانی  به نشانیwww.pgsoc.ir   قابل مشاهده است.

داوطلبان باید تمام موارد فوق را با دقت مطالعه نموده و بر اساس مفاد ذکر شده عمل نمایند. بدیهی است مسئولیت عدم اجرا و اقدام صحیح موارد فوق به عهده داوطلب است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد