تمرکز بر بازاریابی و فروش اولویت نفت پاسارگاد در نیمه دوم سال

مدیرعامل نفت پاسارگاد در نشست با مدیران مجتمع ها، مدیران ستادی و معاونان این شرکت بر اهمیت بازاریابی و جذب مشتریان جدید به عنوان اولویت این شرکت در نیمه دوم سال تاکید کرد.

 تمرکز بر بازاریابی و فروش اولویت نفت پاسارگاد در نیمه دوم سال
صفحه اقتصاد -

دکتر مسعود اسفندیار در این نشست که روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه در دفتر مرکزی نفت پاسارگاد برگزار شد، ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت تولید و فروش در مجتمع های تولیدی و پایانه های صادراتی این شرکت گفت: اولویت امروز ما حوزه بازاریابی و فروش است و از تمامی مدیران می خواهم با ورود به این موضوع، افزایش بیش از پیش فروش محصولات را در دستور کارقرار دهند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، مدیرعامل نفت پاسارگاد افزود: تولید گریدهای جدید و پلیمری و قیرهای خاص در دستور کار ما قرار دارد و برای فروش این محصولات باید رایزنی ها و تمرکز بیشتر بر حوزه بازاریابی انجام گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: رصد روزانه بازار منجر به خرید بهینه مواد اولیه، شناسایی مشتریان و بازارهای جدید خواهد شد و باید با زمانبندی دقیق و برنامه ریزی در جهت تحقق میزان تولید و فروش مورد نظر خود گام برداریم.

نفت پاسارگاد با بهره مندی از ۶ مجتمع تولید قیر و ۲ پایانه صادراتی بزرگترین تولیدکننده قیر کشور محسوب می شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه