جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام:

پرچم بسیج در پتروشیمی ایلام بالاست

سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج شهید کاظمی پتروشیمی ایلام گفت:پرچم بسیج در

پرچم بسیج در پتروشیمی ایلام بالاست

سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج شهید کاظمی پتروشیمی ایلام گفت:پرچم بسیج در شرکت پتروشیمی ایلام در‌ اهتزاز است.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، آیین تکریم و معارفه فرماندهان بسیج پتروشیمی ایلام با سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه استان، سیدغلامحسن گرشاسبی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام و بسیجیان شرکت برگزار و در این مراسم حسن نعیم تکریم و سعید بیگ‌محمدی به عنوان فرمانده بسیج پایگاه مقاومت شهید کاظمی پتروشیمی ایلام معرفی شد.

سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در‌ این آیین گفت: بهره‌برداری و راه‌اندازی بزرگ‌ترین مجتمع تولیدی غرب کشور بر مبنای تفکر بسیجی صورت گرفت.
گرشاسبی با بیان اینکه هر شهروندی حب وطن داشته باشد «بسیجی» است افزود:در تمام فتنه‌های کشور محوریت فعالیت و چشم‌انداز دشمن ایجاد یاس و ناامیدی بود که این اساس نقطه‌ی شروع ناامیدی بی‌اعتمادی است.
وی ادامه داد:بر پایه نگاه بسیجی، جهاد اقتصادی و تمرکز بر تولید از این شرایط عبور خواهیم کرد.
نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام تصریح کرد:نگاه بسیجی باید به درون و بیرون سازمان تعمیم داده شود و یکی از وظایف بسیج پیشگیری از آفت تفرقه است.
گرشاسبی پرهیز از پرداختن به مسائل قومیتی و سیاسی در مجتمع را یاداور شد و ادامه داد:خط و ربط صنعت پتروشیمی در ایلام خط تولید و بهره‌وری است.
مدیرعامل پتروشیمی ایلام افزود: وظیفه مدیر، مسئول و کارگر در پتروشیمی ایلام فقط تمرکز بر تولید است.
گرشاسبی با بیان اینکه علی‌رغم حاشیه سود پایین در صنعت پتروشیمی اما آینده پتروشیمی ایلام روشن و درخشان است اظهار داشت:صنعت پتروشیمی آبروی کشور و القاء ناامیدی در سطح این مجتمع تولیدی خیانت است.
سردار کریمیان نیز در این آیین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: با وجود برنامه‌ریزی و سامان‌دهی بی‌نظیر دشمنان، انقلاب اسلامی در بهار امسال چهل و چهارمین سال پیروزی را باشکوه تمام جشن خواهد گرفت.
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه دشمن در جهت القاء ناامیدی و به حاشیه‌راندن کشور با فضاسازی تبلیغاتی و بر اساس تئوری «مارپیچ سکوت» سعی در تجزیه ایران اسلامی داشت، افزود:مدیریت این جنگ هیبریدی و شناختی بر عهده امریکا، اسرائیل و معاندین بود.
وی افزود: قومیت‌ها هویت ایران هستند و به هیچ وجه تفکیک‌پذیر نیستند.
سردار کریمیان ایده حاکمیت در ایران را بر پایه دین مبین اسلام عنوان کرد و با بیان اینکه مهندسی کشور بر پایه ولایت است اظهار داشت: با وجود گلایه‌مندی از شرایط اقتصادی اما مردم دل در گرو نظام و آرمان‌های انقلاب دارند و در سخت‌ترین شرایط دشمن‌ستیز هستند.
جانشین فرمانده سپاه استان ایلام با تقدیر از اقدامات بسیج در پتروشیمی و تاکید بر حفظ موفقیت‌ها و کسب عناوین برتر ملی ادامه داد:بسیجیانی که در صنعت پتروشیمی کار می‌کنند در خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن قرار دارند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد