عضو کمیسیون حقوقی قضایی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی :

حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آراء از انتظارت مردم و داوطلبان است

فرزانه حاجی پور عضو کمیسیون حقوقی قضایی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آراء از انتظارت مردم و داوطلبان است.

حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آراء از انتظارت مردم و داوطلبان است
صفحه اقتصاد -

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی فرزانه حاجی پور وکیل دادگستری و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با برشمردن مولفه های مهم سلامت انتخابات از صیانت آراء توسط مجریان انتخابات به عنوان عاملی مهم در اذهان عموم جامعه و بویژه خود داوطلبان انتخابات تاکید کرد: رویکرد قانون اساسی و بطور خاص قانون انتخابات ناظر بر حفظ سلامت انتخابات توسط ناظرین و مجریان انتخابات خواهد بود که به نظر می رود با توجه به مسئولیت دونهاد شورای نگهبان به عنوان مرجع نظارتی و وزارت کشور به عموان مرجع اجرایی درصورت هم افزایی همه بخشها و همکاری سایر دستگاهها انتظارات جامعه در این خصوص تا حد زیادی محقق شود.

فرزانه حاجی پور ضمن اشاره به نص صریح قانون انتخابات اظهار امیدواری کرد داوطلبان مجلس با ملاحظه و مطالعه قانون انتخابات و دستور رعایت آن به ستاد و کارزارهای انتخاباتی به سهم خودشان به سلامت انتخابات کمک کنند.

فرزانه حاجی پور گفت: سنوات گذشته نشان داده بخش عمده ای از تخلفات احتمالی در انتخابات را خود کاندیداها با چاپ اقلام تبیلغاتی برخلاف قانون و رفتار مشاوران و همراهان ستاد آنان به وجود می اورند و طبعا نمیشود در جریان انتخابات انتظار برخورد خاصی از سوی نهادهای ناظر در مواجه با تخلفات انتخاباتی را داشت.

فرزانه حاجی پور عضو کمیسیون حقوقی و قضایی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ضمن ارائه پیشنهادی مبنی بر راه اندازی هر چه سریعتر شعبه ای از دادگاه برای رسیدگی ویژه به تخلفات انتخابات در حوزه های انتخاباتی افزود: با تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات کاندیداها به نظرم کار نظارت و در عین حال مراقبت از سلامت انتخابات تسهیل می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد