رئیس قوه قضائیه: تمام اقدامات لازم را برای به کیفر رساندن تروریست ها به عمل آورید

رئیس قوه قضائیه طی پیامی شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف فراجا در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و بر مجازات عاملان جنایتکار این حادثه تروریستی تاکید کرد.

رئیس قوه قضائیه: تمام اقدامات لازم را برای به کیفر رساندن تروریست ها به عمل آورید
صفحه اقتصاد -

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به شرح ذیل است:
« بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ( آل عمران/ ۱۶۹)

دشمنان ایران اسلامی که از صلابت و اقتدار نظام ما حیرت‌زده و خشمگین شده‌اند، بار دیگر بواسطه مزدوران حقیرشان در گروهک‌های تروریستی، خون جمعی از جان بر کفان سلحشور کشور ما را که در مرزبانی فراجا مشغول تأمین امنیت و آرامش مردم هستند، بر زمین ریختند.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این غیور مردان به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ فراجا و خانواده معزز آنان،  برای آن عزیزان در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای خانواده‌هایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

بدیهی است، مسئولان دستگاه  قضایی استان موظفند ضمن صدور دستورات لازم به نیروهای امنیتی و انتظامی، تمامی اقدامات مقتضی را در دستگیری و به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی به عمل آورند.»

 در حادثه تروریستی حمله به مقر انتظامی در شهرستان راسک که شب گذشته رخ داد، ۱۱ تن از نیروهای فراجا به شهادت رسیدند و ۶ نفر نیز مجروح شدند.

نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس به شهادت رسیدند.

سخنگوی پلیس صبح امروز - جمعه - در اطلاعیه ای از حمله ناجوانمردانه و کور تروریستها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته - پنجشنبه ۲۳ آذر - خبر داد.

در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و همچنین تعدادی از کارکنان پلیس مجروح و به شهادت رسیدند هم اکنون فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در موقعیت حضور دارد و اوضاع تحت کنترل است.

گروهک جیش الظلم با انتشار بیانیه ای حمله ترویستی به مقر انتظامی در راسک را بر عهده گرفته است.

خبرهای تکمیلی از این حادثه تروریستی طی بیانیه‌های پلیس منتشر می شود؛ در همین حال معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک ۱۱ نفر به شهادت رسیدند.

در این ارتباط به دستور سردار احمدرضا رادان رئیس پلیس کشور، هیاتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی در حال اعزام به شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری حمله تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در پی حمله ناجوانمردانه گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک ۱۱ نفر به شهادت رسیدند

علیرضا مرحمتی اظهار کرد: شامگاه دیشب تعدادی از تروریست ها با اقدام ناجوانمردانه به مقر نظامی راسک حمله کردند که متاسفانه در این حمله حدود ۱۱ نفر از کارکنان فراجا از افسران ارشد و سرباز به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: در این حمله ناجوانمردانه تعدادی از ماموران فراجا مجروح شدند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مامورانی که در مقر نظامی بودند شجاعانه دفاع کردند و تعدادی از مهاجمان را مجروح و به هلاکت رساندند.

وی بیان کرد: وضعیت شهر راسک هم اینک عادی است و اقدامات لازم در حال انجام است.

مرحمتی تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی اطلاع رسانی می‌شود.

سخنگوی پلیس نیز از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته(شامگاه پنجشنبه)خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان؛ در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و همچنین تعدادی از کارکنان پلیس مجروح و به شهادت رسیدند.

در این خبر آمده است: هم اکنون فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در موقعیت حضور و اوضاع تحت کنترل است.

راسک از توابع سیستان و بلوچستان در جنوب این استان واقع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان