یک پیشنهاد ویژه به رئیسی برای تغییر در دولت | زلزله برای کابینه دولت در راه است؟

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا نوشت: حتی اگر آقای رئیس جمهور به انتخابات۱۴۰۴ نظر دارد چاره ای جز پوست اندازی در کابینه اش ندارد.

یک پیشنهاد ویژه به رئیسی برای تغییر در دولت | زلزله برای کابینه دولت در راه است؟
صفحه اقتصاد -

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال خود در تلگرام نوشت :

در آستانه تصویب نهایی برنامه هفتم توسعه بهانه خوبی به دست آمده که آقای رئیسی برای نجات دولتش، وزرایی را که در 27ماه گذشته کارآمد نبوده اند، با افراد دیگر جایگزین کند. حتی در جریان اصولگرا ظرفیتهای قابل قبولی وجود دارد که تنگ نظریهای جریان مسلط بر تصمیمات رئیس جمهور، فرصت ابراز وجود برای آنها فراهم نکرده است.

حتما برای جایگزینی وزرای محترم کنونی کشور، نفت، اقتصاد، ارتباطات، تعاون، بهداشت، ارشاد، آموزش و پرورش، علوم، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان اداری و استخدامی، معاون اجرایی رئیس جمهور و... افراد شایسته تری وجود دارند که بکارگیری آنها هم به نفع مردم و هم به سود دولت است.

حتی اگر آقای رئیس جمهور به انتخابات1404 نظر دارد چاره ای جز پوست اندازی در کابینه اش ندارد.

اسم این کار زلزله در کابینه است؟ خب باشد. معمولا بعد از یک زلزله سنگین، تا مدتی آرامش ایجاد می شود. حتی اگر از آرامش و کارآمدی دولت خوشمان نیاید بعضی از #مااصولگراها.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    سلام و عرض ادب اکثریت مدیران خصوصا مدیرانی که مردم از انها ناراضی هستند و مدیران غیر متخصص و به صورت خاص در دانشگاهها به صورت گروهی باید عزل شونداز معاونتهای حقوقی و بازرسی و حراست ها باید سوال شود کدام مدیر بیش از سه شکایت وزارتی داشته باشد باید عزل گرددوالا مردم نمی توانند هم تورم را تحمل کنند هم برخی مدیران دور از حضور نالایق را خیلی زور دارد و نمی شه با ظلم برخی مردم بیان پای صندوق من خودم از افراد بسیار فعال انتخابات پیشین هستم جانم فدای رهبرم و نظام و خاک پای اقای رئیسی هستم ولی با این مدیرا واقعا نمیشه خصوصا مدیرانی که بدون یک دلیل قانونی حقوق مردم را قطع نموده اند و حوزه مدیریتی خود را ارث پدری یا شرکت خصوصی خود فرض نموده اند واز هرکس خوششون نیومد و یا قیافه کسی رو دوست نداشتند آزارشداده و میدهند این مدیران نه تنها عزل باید مجازات شوند و از طریق رسانه ها اعلام شود تا اعتماد صلب شده مردم باز گردد . ایرانی عاشق رهبر و نظام

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان