معاون امور استانهای جمعیت جوانان انقلاب اسلامی حرکت ظالمانه رژیم غاصب و جعلی اسرائیل را محکوم کرد

دکتر فرهاد باقری معاون امور استانهای جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ایران در پیامی حرکت ظالمانه رژیم غاصب و جعلی اسرائیل را محکوم کرد.

معاون امور استانهای جمعیت جوانان انقلاب اسلامی حرکت ظالمانه رژیم غاصب و جعلی اسرائیل را محکوم کرد
صفحه اقتصاد -

وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ (الشعراء: ۲۲۷): وآنان که ظلم وستم کردند، به زودی خواهند دانست که به کدام دوزخ بازخواهند گشت.

ایشان اظهار کرد، این حرکت پست و زشت رژیم جعلی اسرائیل یک جنایت علیه انسانیت و یک نسل کشی آشکار و لکه ننگ و سیاه پاک نشدنی برای آنان و طراحان و حامیان این جنایت فراموش نشدنی خواهد بود.
حمله وحشیانه و تروریستی رژیم غاصب و سفاک و کودک کش صهیونیستی با حمایت مستقیم دولت آمریکای شیطان صفت و غارتگر به بیمارستان المعمدانی غزّه مظلوم وقهرمان، که به کشته شدن و شهادت صد‌ها نفر از مردان و زنان و کودکان بی دفاع منجر شد، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.
عضو شورای مرکزی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی افزود: ضمن محکوم کردن وحشی‌گری و جنایت رژیم منفور و مُضمَحِل اسرائیل خونخوار ، این فاجعه و مصیبت عُظمی را به محضر حضرت بقیّة الله الاعظم (عج)، رهبرمعظّم انقلاب ، مراجع عظام و همه آحاد ملت تسلیت عرض می نمایم
فرهاد باقری ادامه داد:
این بار روحیه ددمنشی و تجاوزگری رژیم کودک کش صهیونیستی باعث شده، از روی عجز و ناتوانی، علاوه بر تکرار ظلم‌ها و جنایات و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری، جنایتی دیگر از نوع حمله به بیمارستان را مرتکب شود. این رژیم اشغالگر، با حمله به مراکزدرمانی، رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری خود را در غزه اثبات کرده تا همچنان جز منفورترین رژیم ها باقی بماند.
وی در خاتمه گفت: از نهادهای بین المللی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، انتظار دارم، ضمن احقاق حق ملت مظلوم و دردکشیده فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی پناه، و محکوم نمودن این حملات، جلوی تجاوزگری و زورگویی رژیم صهیونیستی را بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان