وضعیت آب و هوا قزوین فردا سه شنبه ۲۵ مهر ماه ۱۴٠۲ | قزوینی ها بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا قزوین فردا سه شنبه ۲۵ مهر ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا قزوین فردا سه شنبه ۲۵ مهر ماه ۱۴٠۲ | قزوینی ها بخوانند
صفحه اقتصاد -

کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین از وزش بادهای به نسبت شدید تا شدید در این استان تا فردا /سه شنبه/ خبر داد.

مریم بهروزی تصریح کرد: براساس آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، وزش باد امروز جنوب غربی خواهد بود که در مناطق غربی و جنوب غربی از شدت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه وزش باد امروز باعث خواهد شد تا در پاره ای از مناطق گرد و خاک محلی داشته باشیم، افزود: با توجه به گذر موجی که امروز در سطح منطقه پیش بینی شده، احتمال رگبار باران، رعد و برق و ریزش تگرگ در برخی مناطق، به ویژه بخش شرقی استان دور از انتظار نخواهد بود و به همین جهت شب گذشته نیز برای این پدیده هشدار به رنگ نارنجی از سوی این اداره کل صادر شد.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: برای روز سه شنبه نیز وزش بادهای به نسبت شدید شمالی، به ویژه در کانال بادی استان پیش بینی شده تا جایی که برخی مناطق استان صبح فردا با رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید همراه با پدیده مه روبرو خواهند بود.

به گفته وی، روز چهارشنبه جوی به نسبت پایدار در سطح استان پیش بینی شده است.

بهروزی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته آوج با ۱۲ و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۴ تا ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان