وضعیت آب و هوا مازندران فردا پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۴٠۲ | مازندرانی ها بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا مازندران فردا پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا مازندران فردا پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۴٠۲ | مازندرانی ها بخوانند
صفحه اقتصاد -

شهریورماه مازندران، این روزها هوای خنکی را تجربه می‌کند و از راه رسیدن پاییز را خبر می‌دهد، اتفاقی که گردشگران و مسافران را هم غافلگیر کرده و آنان می‌گویند که "شنیده بودیم هوای مازندران این روزها عالی است، اما فکر نمی‌کردیم این قدر خنک باشد"

هواشناسی مازندران با اشاره به ورود سامانه جدید از امروز بعدازظهر تا دوشنبه هفته آینده، پیش بینی کرد که هوای این استان در طی این مدت با بارش باران و کاهش دما همراه باشد.
هواشناسی پیش بینی کرد که از بعدازظهر امروز چهارشنبه تا دوشنبه هفته آینده آسمان مازندران نیمه ابری تا ابری گاهی با بارش پراکنده باران، وزش باد و با کاهش نسبی دما همراه خواهد بود.
طبق پیش بینی هواشناسی، بارش ها در مناطق غرب مازندران در مقایسه با دیگر مناطق محسوس تر است.
جدول پیش بینی هواشناسی نشان می دهد که با ورود سامانه جدید، میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۲۹ تا ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی امروز، با چند درجه کاهش در روز یکشنبه آینده به ۲۵ تا ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

میانگین دمای هوا نیز در غرب استان در طی این مدت از ۲۸ تا درجه سانتی گراد بالای صفر در طی امروز، در روز یکشنبه بین ۲۵ تا ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.
دمای هوا نیز در مناطق کوهستانی و ارتفاعات از ۲۰ تا ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر در روز جاری با چند درجه کاهش در روز شنبه آینده بین ۱۶ تا ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.
هواشناسی شرایط جوی امروز مازندران را بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی صاف تا نیمه ابری و از اواخر روز همراه با وزش باد، افزایش ابر و در غرب با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی کرده است.

آسمان مازندران در روز پنجشنبه در مناطق شرقی نیمه ابری گاهی ابری همراه با وزش باد و با احتمال گرد و غبار و در مناطق غربی و مرکز استان نبز نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد همراه خواهد بود.
شرایط جوی مازندران در روز جمعه ابری، در ارتفاعات مه آلود همراه با کاهش دما، بارندگی و وزش باد و در روز ‌شنبه نیز نیمه ابری گاهی ابری با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.
طبق پیش بینی هواشناسی، آسمان مازندران در روز یکشنبه آینده نیز نیمه ابری بتدریج ابری با بارندگی و وزش باد، در روز دوشنبه ابری، در ارتفاعات مه آلود همراه با بارندگی، وزش باد و احتمال رعد و برق و در روز
سه‌ شنبه نیز ابری با بارش پراکنده بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر همراه خواهد بود.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته ۲ درجه افزایش نشان می دهد.
وضعیت دریای خزر نیز در روز جاری مواج و طوفانی پیش بینی شده است.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد