واکنش نفیسه روشن بازیگر سینما به ازدواج مجددش با آقای خلبان + فیلم

در این خبر به توضیحاتی درباره واکنش نفیسه روشن بازیگر سینما به ازدواج مجددش با آقای خلبان پرداخته شده است.

واکنش نفیسه روشن بازیگر سینما به ازدواج مجددش با آقای خلبان + فیلم
صفحه اقتصاد -

نفیسه روشن، بازیگر سینما و تلویزیون در یک پیام ویدئویی ازدواج مجددش با همسر سابقش را تکذیب کرد و آن را شایعه و خبر دروغ خواند.

روز گذشته یک استوری منتسب به نفیسه روشن درباره ازدواجش در فضای مجازی منتشر و خبرساز شد.

photo_2023-09-06_13-10-07

نفیسه روشن (زادهٔ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. فعالیت حرفه‌ای او با بازی در مجموعهٔ روزهای به‌یادماندنی شروع شد که در سال ۱۳۸۲ به نمایش درآمد اما با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اغما به کارگردانی سیروس مقدم به شهرت رسید که در سال ۱۳۸۶ از شبکه اول سیما پخش شد.

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.
IMG_20230907_223136_325

نفیسه روشن از آن گروه بازیگرانی محسوب می شود که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد و به واسطه یکی از اقوام مادری اش برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال های مختلف حضور داشت اما به واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.

در چند سال اخیر شایعات زیادی از ازدواج دوم و طلاق نفیسه روشن از همسرش منتشر شده که رسما تایید نکرده اما همه تصاویر مشترکشان را برداشته است. 

معتقد است زندگی خصوصی اش به خودش مربوط است با این حال در مهر ۱۳۹۹ کلیپ کوتاهی از عروسی خود منتشر کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان