علت حادثه فرود اضطراری بالگرد فرمانده انتظامی کرمانشاه چه بود؟

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، دلیل سقوط بالگرد فراجا که حامل سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان و همراهان وی بود را نقص فنی اعلام کرد.

علت حادثه فرود اضطراری بالگرد فرمانده انتظامی کرمانشاه چه بود؟
صفحه اقتصاد -

افشین یگانه، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص جزییات حادثه سقوط بالگرد فراجا که عصر امروز(۱۰ شهریور) رخ داد، اظهار کرد: این حادثه در دشت بیونیج دالاهو رخ داد.

وی افزود: دلیل حادثه نقص فنی بوده، اما با مدیریت خلبان، بالگرد به سطح زمین رسیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه حال عمومی مصدومین حادثه خوب است، تأکید کرد: پنج مصدوم این حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

یگانه خاطرنشان کرد: همه مصدومین به مراکز درمانی کرمانشاه منتقل شده‌اند.

سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز از سرنشینان این بالگرد بود که به منظور بازدید هوایی از محورهای مواصلاتی محل تردد زائران حضور پیدا کرده بود.

مسعود قلعه‌سفیدی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در کرمانشاه، اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز (جمعه) حادثه سقوط بالگرد فراجا به نیروهای اورژانس اعلام و بلافاصله نیروها به محل حادثه واقع در شهرستان دالاهو اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه بالگرد حامل فرمانده انتظامی استان بنا به دلایلی ناچار به فرود اضطراری شده که به دلیل سرعت انجام این کار برخی سرنشینان دچار آسیب شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است و پنج سرنشین آن مصدوم شدند.

وی افزود: حال مصدومان مساعد است و خوشبختانه سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان هم در این حادثه دچار مصدومیت جدی نشده است.

محمدباقرمحمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در ادامه به خبرنگار فارس، گفت: در پی وقوع سانحه برای بالگرد نیروی انتظامی استان در شهرستان دالاهو دهستان بیوه نیج روستای ده‌کهنه، چندین تیم عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برای امدادرسانی به مصدومان سانحه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: سه نفر از مصدومین توسط عوامل عملیاتی این جمعیت به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان