جزییات ترور محمود احمدی‌نژاد از زبان نماینده مجلس

یک نماینده مجلس نزدیک به احمدی‌نژاد درباره خبر ترور احمدی‌نژاد گفت: از گذشته حساسیت ترور احمدی‌نژاد وجود داشته و از یکی دو ماه گذشته هم بیشتر خودش را نشان داده است.

جزییات ترور محمود احمدی‌نژاد از زبان نماینده مجلس
صفحه اقتصاد -

احمد علیرضابیگی نماینده تبریز و چهره نزدیک به احمدی نژاد درباره علت طرح ادعای تلاش برای ترور رئیس جمهور پیشین توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش دیده‌بان ایران، احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس و از چهره‌های نزدیک به احمدی‌نژاد درباره ادعای تلاش برای ترور رئیس جمهور پیشین گفت: «احساس نگرانی از گذشته نسبت به سلامت آقای احمدی نژاد وجود داشته و با مشاهدات و قرائنی که وجود دارد به مسئولان ذی‌ربط اطلاع داده شده است.»

این نماینده مجلس یازدهم درباره ارسال شواهد ترور احمدی‌نژاد به نهادهای امنیتی گفت: «جزئیات را مسئولان باید رسیدگی کنند.»

علیرضابیگی در پاسخ به اینکه از چه زمانی این تحرکات احساس شده است، گفت: «به دلیل فعل و انفعلاتی که پیرامون دفتر ایشان دارد اتفاقی می‌افتد، از گذشته این حساسیت وجود داشته و از یکی دو ماه گذشته هم بیشتر خودش را نشان داده است. در نهایت هم دفتر آقای احمدی‌نژاد این موضوع را اعلام کردند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • دیناری

    باسلام.. چون دکتراحمدی نژاد واقعا و شرافتا و دینا و قرانا به ملت فقیر و تهیدست جون داد و خیلی و از همه لحاظ و همه جوانب معیشتی مردم رو در نظر می گرفت و پارتی بازی و تبعیض خیلی خیلی اندک بود یا اثلا نبود چرا که یادم هست با شجاعت ب مسئولین می گفت اگه برای مردم کار نکنید و پارتی بازی و تبعیض و کم کاری کنید گوشتونو می پیچونم واقعا با شرافت و شچاع بود در حالی که رئیس جمهور اولین ویژگی ک باید داشته یاشد باید نترس و شجاع باسد تا بتواند حق ب حقه و استحقاقی مردم را بگیرد و تحت تاثیر افکار منفی این و اون نشود ..ب خدا قسم تمام زندگی من از زمان دوران ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد هست با اینکه 4 ساله ک هر چ می خوام وامی بگیرم ب خدا قسم یا باید آشنایی و پارتینی داشته باشی و اونو ببینی و سفارش کند تا پرونده تشکیل شود یا اینکه تا الان ب خدا قسم موفق نشدم یک ماه ب رفاه باشم با این همه تبعیض و ریاکاری و پارتین بازی ک از اول دولت روحانی تا الان هم ک زیاد زیاد شده ک دارم می بینیم ..حالا بخاط کارای بسیار خوب ایشان تصمیم ب ترور ایشان می گیرن بزارید بیاد رئیس جمهور بشه بعد نگاه ب ملت و دولت کنید ببینید مملکت جمهوزی اسلامی چه گلستان می شود ب جرات قسم می خورم وگرن من چ چیزی می خوام بابا شما وضع رو یه جوری کردید همه عبوس و غمگین شدیم و همه آرزوی مرگ می گنیم تعریف و تمجید ها از یکدیگرتان الکی و بخاطر حفظ پستتان هست قطعا بدون دکتر احمدی نژاد آباد نخواهد شد وسلام

  • مسعود

    خدا بیامرزه همه عزیزانش و نهایت خودشون رو در آخرت . ما همه زندگیمون رو مدیون ایشان هستیم . چه فایده سرمایه دار ها سرمایشون زیاد باشه و فقرا رو به اسیری ببرند.حتی ناموس ماهای امثال ماها که شرافت داشتیم هم قبل از ایشان زیر منت برخی از سرمایه دارها بودند . دولت های اخیر هم که برعکس ، کاری کردند که چیزی به اسم ناموس وجود نداره بجز مادرهای ۵۰ساله به بالا . همه ماشالا بی نماز ،سرکش و...

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان