وضعیت آب و هوا خوزستان فردا پنجشنبه ۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ چگونه خواهد شد؟

پیش بینی وضعیت آب و هوا خوزستان فردا پنجشنبه ۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ | خدا به داد خوزستانی ها برسد

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا خوزستان فردا پنجشنبه 2 شهریور ماه 1402 پرداخته شده است. 

پیش بینی وضعیت آب و هوا خوزستان فردا پنجشنبه 2 شهریور ماه 1402 | خدا به داد خوزستانی ها برسد
صفحه اقتصاد -

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: وقوع دمای ۵۰ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان طی امروز چهارشنبه تا آخر هفته پیش‌بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری در این خصوص بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۴۸.۶ و ایذه با ۲۳.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداقل دمای اهواز ۳۱.۳ و حداکثر ۴۶.۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی افزود: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواسط وقت امروز جریانات جنوبی و مرطوب، سبب افزایش رطوبت و مه رقیق در مناطق ساحلی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی خواهد شد.

سبزه زاری ادامه داد: امروز نیز با توجه به انباشت رطوبت و ضرایب بالای ناپایداری، رشد ابرهای همرفتی و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و تندبادهای لحظه ای در برخی نقاط استان به ویژه مناطق شمالی و شرقی قابل انتظار است و طی روزهای پنجشنبه و جمعه وزش باد در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی، متوسط گاهی شدید پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به استقرار توده هوای گرم و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از مناطق شمالی از روز چهارشنبه تا پنجشنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد