چه کسانی می خواهند قالیباف را حذف کنند؟ | اختلافات بین قالیباف و دولت در حال انفجار است

در این خبر به توضیحاتی درباره جزئیات اختلافات بین قالیباف و دولت پرداخته شده است. 

چه کسانی می خواهند قالیباف را حذف کنند؟ | اختلافات بین قالیباف و دولت در حال انفجار است
صفحه اقتصاد -

حقیقت پور: «من احساس نمی‌کنم این تضاد‌ها شو سیاسی باشد، این وضعیت استمرار حرکت خالص‌سازی است. خالص سازان که خود را پشت دولت پنهان کرده‌اند قالیباف را هم مانع می‌بینند و دنبال حذف او هستند. لذا این تضاد‌ها یک اختلاف واقعی است.»

تضاد میان تیم قالیباف و رئیسی علنی شده است، اگرچه پیش از این هم شاهد برخورد‌هایی میان دولت و مجلس بودیم اما اختلافات در شرایط فعلی و حمله به قالیباف از سوی جبهه پایداری جدی‌تر شده است.

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا و نماینده سابق مجلس، درباره ماهیت تضاد دولت و مجلس گفت: من احساس نمی‌کنم این تضاد‌ها شو سیاسی باشد، این وضعیت استمرار حرکت خالص‌سازی است. خالص سازان که خود را پشت دولت پنهان کرده‌اند قالیباف را هم مانع می‌بینند و دنبال حذف او هستند. لذا این تضاد‌ها یک اختلاف واقعی است.

وی در ادامه درباره علت بروز تضاد دولت و مجلس در شرایط فعلی اشاره کرد: در آغاز مجلس و بستن لیست ائتلاف هم مشکل وجود داشت. آن جریانی که در مقابل قالیباف علم کردند و کاندیدای ریاست جمهوری هم دادند، اختلاف با قالیباف را از اول در دستور کار داشت؛ اما این اختلاف تبدیل به گسل شده است و خالص سازان دنبال حذف قالیباف هستند. ادامه روند خالص سازی به جایی رسیده که بعد از حذف ناطق نوری و رفسنجانی و لاریجانی به دنبال قالیباف رفته‌اند.

او افزود: غرور و تکبر اجازه نمی‌دهد طیف خالص‌ساز به اشکالات خود پی ببرد و خود را خالص‌ترین و ولایی‌ترین می‌دانند، مجلس هم قرار است مجلسی انقلابی‌تر بشود. شرایط از نگاه آن ها بسیار خوب است و تصور می‌کنند وضعیت اقتصادی و فرهنگی خیلی عالی است. رسانه هم دارند.

حقیقت‌پور در رابطه با تاثیر حذف اصلاح‌طلبان بر تسریع روند حذف قالیباف گفت: در صورتیکه همه جریانات سیاسی حضور داشته باشند، این حضور قطعا به نفع قالیباف است. بچه‌های اعتدالی و حتی نیروهای موتلفه و جبهه وحدت هم در مجلس حضور داشته باشند به نفع قالیباف است. حذف این‌ها از اصلاح طلب تا اعتدالی و راست سنتی به ضرر قالیباف و به نفع خالص ساز‌ها خواهد بود. من امیدوارم که انشالله نظام حکمرانی ما به هوش باشد و مدیریت امور را از دست افرادی که جمهوری اسلامی را به سمت پرتگاه می‌برند خارج کند.

پیشنهاد سردبیر

منبع: انتخاب
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد