اجرای طرح شمیم حسینی با همکاری فروشگاه رفاه و اداره کل اوقاف

برای چندمین سال متوالی مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در قالب طرح شمیم حسینی با حضور محمدرضا نمازی مدیرعامل فروشگاه رفاه و جمعی از مدیران بلندپایه و کارشناسان طرفین قرارداد برگزار شد.

اجرای طرح شمیم حسینی با همکاری فروشگاه رفاه و اداره کل اوقاف
صفحه اقتصاد -

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه؛ با همکاری این بنگاه اقتصادی خصوصی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، ۸ درصد تخفیف ویژه برای هیئات مذهبی دارنده کارت‌های شمیم حسینی اعمال خواهد شد، همچنین در هربار خرید مبلغ پرداختی از این کارت کسر شده و باقی مانده آن مجددا قابل استفاده خواهد بود، این طرح ویژه دهه اول محرم خواهد بود.

جزئیات قرارداد همکاری رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه تهران

تهیه کالاهای اساسی مایحتاج اماکن مذهبی، تکایا، حسینه‌ها، مساجد و امامزاده‌های استان تهران در آستانه ماه محرم در جهت برگزاری آیین‌ها و مراسمات مذهبی توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از جمله مفاد قرارداد همکاری رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران است.
دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل فروشگاه رفاه با تاکید بر اهمیت این گونه اقدامات گفت: خرسندیم که برای چندمین سال متوالی این اتفاق خوب تکرار شد، هیئاتی که از طرح شمیم حسینی استفاده می‌کنند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های رفاه در سراسر کشور و استفاده از تخفیف این طرح و تخفیف‌های موجود در فروشگاه، کالاها را تا ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت کالا تهیه نمایند.
تامین کالا به خوبی اتفاق افتاده و مشتریان و مسئولان هیئات مذهبی می‌توانند کالاهای با کیفیت مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنند تا خدمتی دیگر برای عزاداران حسینی انجام شده باشد.
در پایان از مدیران و کارشناسان اداره کل اوقاف و امور خیریه تهران نیز تشکر به عمل می‌آورم که بانی این طرح ارزشمند بودند.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با ارائه طرح‌ها، تسهیلات و خدمات مختلف چه به صورت مستقیم و چه با همکاری مجموعه‌های دیگر سعی داشته تا با استفاده از ظرفیت خود یک کمک‌رسان معیشتی برای مردم شریف ایران باشد و در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی نیز همانند سایر زمینه‌ها الگو باشد.
امروزه این ظرفیت در فروشگاه‌های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت‌ها، مجتمع‌ها و سازمان‌های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد