استقبال از تولیدات صنایع دستی در نمایشگاه «رویش اروند»

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: در نمایشگاه کودک و نوجوان«رویش اروند»، هنرمندان صنایع دستی توانستند به فروش بالای محصولات خود

استقبال از تولیدات صنایع دستی در نمایشگاه «رویش اروند»

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: در نمایشگاه کودک و نوجوان«رویش اروند»، هنرمندان صنایع دستی توانستند به فروش بالای محصولات خود دست پیدا کنند که با توجه به رویکرد دانش آموزی این نمایشگاه، رقم قابل‌ملاحظه‌ای به‌شمار می‌رود.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید محمد سیدی با اشاره به حضور ۴۰ هنرمند حوزه صنایع دستی در نمایشگاه«رویش اروند»، اظهار داشت: در نمایشگاه صنایع دستی که از ۶ آذر برپا و تا ۱۱ این ماه دائر بود، هنرمندان صنعتگر در رشته های مختلف، تولیدات خود را در قالب غرفه های متنوع به نمایش گذاشتند.

سیدی افزود: صنایع دستی ظرفیتی است که در صورت توجه بیشتر به این حوزه، می‌تواند فرصت‌های قابل توجهی برای اقتصاد منطقه و توسعه پایدار، مهیا .

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: تلاش کردیم تا با برپایی نمایشگاه های مختلف صنایع دستی، مردم با فرهنگ اصیل ایرانی و سنتی که با مدرنیته تلفیق گشته آشنا و در زندگی روزمره خود از آن بهره ببرند.

همچنین مدیر انجمن صنایع دستی کارفرمایی شهرستان های آبادان و خرمشهر و نماینده هنرمندان صنایع دستی، در ادامه اظهار داشت: پس از دوران پاندمی کرونا این اولین نمایشگاهی بود که در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد و به جرأت می توان گفت یکی از بهترین و پرفروش ترین نمایشگاه هایی بوده که طی این مدت برگزار شده است.

وی با ابراز امیدواری از استمرار برپایی چنین نمایشگاه هایی، گفت: توزیع بن های خرید بین دانش آموزان، اختصاص سرویس ایاب و ذهاب و مهیا بودن دیگر امکانات از جمله امتیازات این نمایشگاه بود که باعث گردید بعد از یک دوره رکود شاهد تنوع، فروش و انگیزه در میان هنرمندان این حوزه باشیم.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد