افتتاح مسجد امام حسین (ع) منطقه ویژه اقتصادی لامرد

به گزارش صفحه اقتصاد، طی آیینی با حضور بانیان خیر، مسئولین شهرستان لامرد و مدیران منطقه ویژه، مسجد امام حسین‌(ع) منطقه ویژه اقتصادی لامرد افتتاح و به بهره

افتتاح مسجد امام حسین (ع) منطقه ویژه اقتصادی لامرد

به گزارش صفحه اقتصاد، طی آیینی با حضور بانیان خیر، مسئولین شهرستان لامرد و مدیران منطقه ویژه، مسجد امام حسین‌(ع) منطقه ویژه اقتصادی لامرد افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مسجد خیر ساز امام حسین (ع) منطقه ویژه اقتصادی لامرد در زمینی به مساحت ۸۰۰متر با زیر بنای ۴۰۰ متر مربع با نیک اندیشی حاج عارف الفردان و همت نماینده وی حاج سید عبدالحسین علوی و همچنین همراهی خانواده زنده یاد حاج مرتضی جهانبانی احداث و به بهره برداری رسید.
در این مراسم دکتر کرامت فر فرماندار شهرستان لامرد با اشاره به رشد خیره کننده شهرستان لامرد در زمینه اقتصادی و صنعتی افزود: منطقه ویژه اقتصادی لامرد مؤلفه ای شده که مردم این منطقه شاهد حضور پر رنگ صنایع باشند و این یک فرصت بسیار بزرگی است که در اختیار این منطقه قرار گرفته شده است.
وی کوشش برای رزق حلال را مجاهدت در راه خدا دانست و افزود: مسجد و محل عبادت و ارتباط با خالق یکتا جبهه دیگر ایمان است.
در ادامه حجت الاسلام اسدی امام جمعه موقت لامرد، با تشریح گذشته منطقه بیان داشت: در سالهای نه چندان دور اینجا شوره زاری بود که به زحمت می شد از آن عبور کرد اما امروز به محل تلفیق ایمان و عمل صالح بدل شده است.
در پایان مهندس آزاد مدیر سایت منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تشریح و تبیین فعالیت های گسترده در حوزه های زیر ساخت و سرمایه گذاری در این کانون نوظهور صنعتی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی لامرد در حال حاضر ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در حال اجرا دارد و حدود ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در حال برگزاری مناقصه است. وی افزود: در روزهای وانفسای کمبود نقدینگی، کار بزرگی با تدبیر و تلاش جهادی مدیریت منطقه ویژه اقتصادی لامرد صورت گرفت و همه زیرساخت‌های لازم جهت سرمایه گذاران فراهم گردید.
در پایان مراسم با اعطای یادبود هایی به بانیان خیر، از آنان تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان