انعقاد تفاهم‌نامه «توسعه ورزش دانش‌آموزی» در منطقه آزاد اروند

مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند از انعقاد تفاهم‌نامه با ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای آبادان و خرمشهر خبر داد.

انعقاد تفاهم‌نامه «توسعه ورزش دانش‌آموزی» در منطقه آزاد اروند

مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند از انعقاد تفاهم‌نامه با ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای آبادان و خرمشهر، در راستای توسعه ورزش دانش آموزی، خبر داد.
به گزارش صفحه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «پیمان ادیبی» مدیرتوسعه اجتماعی و ورزش این سازمان، بیان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند در راستای توسعه ورزش دانش آموزشی در آموزشگاه‌های آبادان و خرمشهر، با ادارات آموزش و پرورش دو شهرستان تفاهم نامه‌ای منعقد ساخت.

وی با بیان اینکه در این تفاهم‌نامه، برنامه‌های اجرایی و جشنواره‌های ورزش دانش‌آموزی گنجانده شده است، گفت: برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری ویژه مربیان و معلمان از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

مدیرتوسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: از جمله مفاد این تفاهم‌نامه، تهیه وسایل مورد نیاز مدارس کمتر برخوردار و مناطق محروم منطقه است و مقارن با آن، کارگاه‌های توانمندسازی مربیان ورزش مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی نیز برگزار خواهد شد.

ادیبی افزود: همچنین پویش‌های آگاهی بخشی و دانش افزایی دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها در کنار راه‌اندازی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و شامگاهی، مصوباتی بود که در تفاهم‌نامه میان این سازمان با ادارات آموزش و پرورش دو شهر آبادان و خرمشهر، به تصویب رسید.

وی با اعلام برگزاری المپاد ورزشی میان دانش آموزان منطقه مطابق با تفاهم‌نامه ایجاد شده، یادآور شد: ارتقاء سطح سلامت و نشاط جامعه هدف (دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء) توسعه فعالیت بدنی و ورزش هیأت همگانی با انجام برنامه‌ها و پروژ‌ه‌های مشترک در این طرح دنبال می‌شود.

مدیرتوسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند، از توانمندسازی ارتقاء و رشد حرفه‌ای معلمان تربیت بدنی و فرهنگیان علاقه‌مند را از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه برشمرد و گفت: اجرای برنامه‌ها و اقدامات هماهنگ جهت حمایت از فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان به منظور ترویچ ورزش عمومی و کمک به اشاعه آن در جامعه هدف، اهم موضوعاتی بود که در تفاهم‌نامه میان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان با ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای آبادان و خرمشهر درج گردید.

ادیبی از برقراری ارتباط در جهت استفاده بهینه از نیروی انسانی، امکانات و فضاهای ورزش و ظرفیت‌های طرفین، در آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه و گسترش رشته‌های مختلف ورزشی از طریق اجرای هدفمند فعالیت های ورزشی از دیگر اهداف این طرح خواهد بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد