«رضا مسرور» دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کیست؟

با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، «رضا مسرور» به عنوان سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد.

«رضا مسرور» دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کیست؟
صفحه اقتصاد -

در حکم عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی برای دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آمده است: 

جناب آقای رضا مسرور

نظر به تعهد، صلاحیت، تخصص و توانمندی های ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می شوید. 

انتظار می رود نسبت به فعال سازی ظرفیت های مناطق آزاد با سه محور صادرات، اشتغال و جذب هدفمند سرمایه های داخلی و خارجی و احیاء کارکرد اصلی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در جهت افزایش صادرات غیرنفتی و معرفی و بازاریابی جهانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و پیگیری و برنامه ریزی جهت انتقال تکنولوژی به داخل کشور اهتمام ویژه و جدی بورزید. 
امید است با اتکال به خداوند متعال با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید. 

عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام ماموریت های محوله از خدواند متعال خواستارم. 

عبدالناصر همتی / هشتم مهرماه 1403 

رضا مسرور کیست؟

 دکتر رضا مسرور از چهره های مطرح اقتصادی و تحول آفرین کشور است. در سوابق وی رییس هیات مدیره و مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد انزلی، رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کیش ، عضو هیات مدیره شستا و مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور دیده می شود.

رضا مسرور متولد ۱۳۴۶ دارای مدرک MBA از دانشگاه شهید بهشتی تهران و دارای فوق لیسانس مدیریت با گرایش سیستم‌‌هاست. رضا مسرور دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، یکی از مدیران با سابقه مناطق آزاد کشور است که تا پیش از این، سمت‌هایی همچون ریاست هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، مشاور مدیرعامل در امور اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش، عضو هیأت مدیره شرکت خدمات گردشگری کیش، عضو هیأت مدیره شرکت آب و برق کیش، عضو هیأت مدیره مرکز توسعه تجارت کیش، ریاست کارگروه رفع موانع صادرات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد ماکو را در کارنامه فعالیت‌‌های خود بر عهده داشته است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد