پیام تسلیت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در پی شهادت سید حسن نصرالله

محمد رضا پیرحسینلو مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس  در پی شهادت سید حسن نصرالله
صفحه اقتصاد -

در بخشی از پیام مهندس پیرحسینلو آمده است:

بسم رب شهدا و صدقین

رژیم خونخوار، زبون و سفاک صهیونیستی در هنگامه‌ی شکستی مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آن‌که روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد و جهانیان بیش از پیش واقعیت این رژیم را در‌می‌یابند.

شهید بزرگ مرتبه، سید حسن نصرالله مجاهدی نستوه، مبارزی واقعی و رهبری خالص و بی ادعا بود که نقش‌آفرینی این عالم ظلم‌ستیز در سربلندی و عزتمندی جبهه مقاومت مقابل دژخیمان صهیونیستی در تاریخ ماندگار خواهد بود و راه ایشان نیز پر روهرو ادامه خواهد یافت و آرمان مقدس او در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد.

اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان، جبهه مقاومت و تمامی آزادی خواهان جهان تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و عالم مبارز را مسألت دارم.

محمدرضا پیرحسینلو 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد