حافظان قرآنی قشم افتخار آفرینان کشور و جزیره‌ هستند

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از حافظان قرآن کریم در این منطقه که رتبه اول کشوری دارند، به عنوان افتخار آفرینان کشور و جزیره نام برد.

 حافظان قرآنی قشم افتخار آفرینان کشور و جزیره‌ هستند
صفحه اقتصاد -

عادل پیغامی در آئین اختتامیه کلاس‌های قرآنی تابستانه دانش‌آموزان روستای کانی جزیره قشم با اعلام این مطلب، اظهار داشت: تک تک کلمات و آیات الهی قرآن، در لحظه لحظه‌های زندگی انسان‌ها کاربرد دارد.

وی با تاکید بر اینکه آشناسازی فرزندان از دوران کودکی با کتاب انسان ساز قرآن موجب موفقیت آنان در همه مقاطع زندگی و کاری می‌شود، افزود: آیاتی در قرآن وجود دارد که انسان را با حقایق آخرت آشنا می‌کند و کسانی که به روز قیامت باور داشته باشند در رفتار و خدمات خود و خدمت به مردم جامعه توجه ویژه خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: کسی که دین را تکذیب می‌کند از مزایای ارزشمند یتیم نوازی و ادا کردن حقوق مساکین بی بهره خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با استفاده از آیات الهی بیان داشت: کسی که مسئولیت خدمت در هر منصبی را برعهده گرفته باید بداند برآورده کردن حاجات مردم، حکم یک نعمت را برای او به همراه خواهد داشت.

پیغامی گفت: متاسفانه خدمات مربوط به حوزه‌های بهداشت و درمان، فرهنگی و ورزشی روستای کانی با داشتن مردمانی مومن، مهربان و میهمان نواز همانند بسیاری از روستاهای دیگر جزیره مورد بی مهری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در سه سال گذشته اتفاقات مهمی در جزیره رخ داده و با تکمیل جاده شمالی جزیره حدفاصل فرودگاه قشم تا روستای باسعیدو، شاهد توسعه و پیشرفت در این غرب جزیره خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: جاده روستای کانی تا غار نمکدان هم با رعایت اصول مرتبط به حفظ آثار ارزشمند ژئوپارک جهانی قشم در دست اقدام است و سالن ورزشی این روستا هم در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد.

وی گفت: کتابخانه‌های عمومی و مدارس جزیره قشم را با خرید کتاب‌های متنوع و تجهیز کتابخانه‌ها به شرایط مناسب رسانده‌ایم و امیدواریم با ایجاد یک بیمارستان بتوانیم توسعه را به غرب جزیره منتقل کنیم تا مردم از شرایط بهتر زندگی و فعالیت‌های اقتتصادی برخوردار شوند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، از دانش‌آموزان برگزیده قرآنی، مربیان و برگزارکنندگان دوره‌های آموزش کتاب آسمانی قرآن توسط عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، شیخ محمد علی امینی مدیر مدرسه علوم دینی بندر لنگه و ادریس راموز معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان، تجلیل شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد