خدمت‌رسانی به زائران در مناطق آزاد کشور افزایش یابد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، خواستار خدمت رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی شد.

خدمت‌رسانی به زائران در مناطق آزاد کشور افزایش یابد
صفحه اقتصاد -

دکتر “حجت‌الله عبدالملکی” مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، در سفری یک روزه به خطه اروند به منظور حضور در نشست ستاد اربعین حسینی سازمان منطقه آزاد اروند در پایانه مرزی شلمچه، پس از بازدید از نحوه خدمت‌رسانی، اقدامات، زیرساخت‌ها و نحوه تردد زائران، بیان کرد: خوشحالیم که در این نقطه از کشورمان که قلب تپنده ایران اسلامی در ایام اربعین حسینی است، در خدمت خادمان زائران اربعین هستیم.

وی افزود: از همکاران در منطقه آزاد اروند در خدمت به زائران اربعین حسینی موفق ظاهر شدند تشکر می‌کنم. ما افتخار می‌کنیم که مناطق آزاد در خدمت به زوار اباعبدالله الحسین پیشرو هستند.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، تصریح کرد: خدماتی که در این سالن ظهور اربعین حسینی داده شد بسیار خوب بود و هرگز به این مقدار راضی نیستیم و باید این خدمات افزایش یابد.

عبدالملکی یادآور شد: مناطق آزاد این افتخار را دارند که اکثریت قریب به اتفاق و زائران را پذیرا باشند، شلمچه، مهران، قصرشیرین، بانه و مریوان، ریمدان، تمرچین مرزهایی هستند که در حوزه مناطق آزاد میزبان زائران هستند.

وی افزود: همه تلاش ما این بود که حداکثر خدمات رسانی به زائران ارائه شود و ده‌ها میلیارد تومان در این مناطق هزینه شده تا زیرساخت لازم در راستای تحصیل در تردد زوار، صورت پذیرد‌.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: مصوبه تخصیص ردیف اعتباری به ستاد اربعین حسینی مناطق آزاد کشور نیز امروز توسط هیئت وزیران به تصویب رسید و این می‌تواند خبر خوشی برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به زائران در مناطق آزاد کشور باشد.

وی ادامه داد: تمام اقدامات صورت گرفته نقطه‌ای بیش نیست در اقیانوس بیکران شور حسینی که توسط مناطق آزاد صورت پذیرفته است. انشالله خداوند متعال کمک کند تا امسالی اربعین خوب موفقی داشته باشیم و مشمول عنایات امام عصر و الزمان(عج) قرار بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد